26 Temmuz 2014 Cumartesi

Maybelline Baby Lips Pink Punch & Peach Kiss: "Meyvesuyuna ne dersin? Peki ya biraz Baby Lips?"


Herkese merhaba! :)

Aslında yazmak istediğim farklı bir konu vardı, ancak kafamda bir türlü toparlayamadım. Baby Lips yazısını da daha fazla ertelemek istemedim ve size elimde mevcut olan iki çeşit Baby Lips'in inceleme yazısını hazırladım :) Dudak bakımımıza özellikle dikkat etmemiz gereken Yaz mevsiminde yeni bir seçeneğimiz daha oldu Baby Lips'lerin ülkemizde satışının başlamasıyla birlikte. Eminim onlarla ilgili pek çok sayıda olumlu/olumsuz pek çok yazı okudunuz. Bakalım bu yazı nasıl olacak? ^_^


Öncelikle Baby Lips'lerin ülkemize gelmesine sevindim. Neden mi? Çünkü Instagram'da bazı satıcıların 1-2$'lık bir ürüne 25-30 TL talep etmesi ve insanların merak duygularını suistimal ederek bu paraları toplamaları sinirimi bozuyordu. Kar marjı koyabilir belki bir kişi/tüzel kişi, ama bu kadarı çok fazlaydı. Ülkemizde satış fiyatı 5,90 TL.

Baby Lips, Pink Punch, Peach Kiss, Maybelline

Edindiğim ilk renk Pink Punch, çünkü bu Baby Lips'i aldığım 7. Cadde şubesinde başka çeşidi kalmamıştı. Aldıktan sonra bir süre yine bakışma evremiz oldu, ÇÜNKÜ ÇOK SEVİMLİ :) Mis gibi kokuyor, "punch" nasıl kokuyor bilmem ama çok güzel, meyve suyu gibi bir kokusu var. Benim gibi cildi sarı alt tonlu olan birine ise bu kadar yoğun bir mavi-pembe hiç olmadı. Delice renk veriyor Pink Punch. Pembe alt tonlu bir cilde sahipseniz veya ısrarla "Ben neon pembe dudaklar istiyorum." diyorsanız Pink Punch tam size göre.

Baby Lips, Pink Punch, Maybelline

Pink Punch'ın benim için uygun olmamasının ardından şeftali çılgınlığım beni Peach Kiss almam için yollara düşürdü. Pek çok şube gezdim, yok-yok-YOK! En sonunda Şirinyer Şubesinde buluştuk Peach Kiss'le. Evet, rengi tam bana göreydi. Zaten Pink Punch'a göre çok daha hafif renk veriyor. İçindeki ışıltılar ön planda oluyor. Ve mis gibi şeftali kokuyor, bayılıyorum.

Baby Lips, Peach Kiss, Maybelline

Pink Punch'ı daha koyu renk veya dudaklarımı kuruttuğunu düşündüğüm rujlarımın altına sürüp bitireceğim. Peach Kiss'i ise günlük rutine ekledim bile :) Başka çeşitleri de var ülkemizde tabii. Ancak elimdeki lipbalm sayısı giderek arttığı için daha fazla almak istemedim, aklım Cherry Me'de kaldı :( Diğer renksiz olanları almayı pek düşünmüyorum gerçi. Kimisine göre berbat bir ürün Baby Lips, kimine göre ise haarika. Benim için normal bir lip balm, daha ne olacaktı ki? :)

Baby Lips, Pink Punch, Peach Kiss, Maybelline

Çoğunuzun da bildiği gibi Baby Lips'leri Maybelline standının olduğu Watsons, Gratis, Rossmann mağazalarında veya büyük marketlerde bulabilirsiniz. Siz Baby Lips çılgınlığına katıldınız mı? Hangisini veya hangilerini denediniz, memnun musunuz? Yorumlarda benimle paylaşırsanız çok sevinirim :) Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle, sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog | Instagram: mugelubic

23 yorum:

  1. Peach Kiss de aklım kaldı ama içinde minik minik simler var o yüzden pek elim gitmedi alsam almasam durumundayım ben :) Güle güle kullan canım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Simler o kadar kocaman vs. olmadığından hoşuma gitti benim, ah kokusunu bilsen bi dayanamazsın Ceydoş :P ♡

      Sil
    2. Bence al ne kadar simli görünsede dudakta ışıltılı durmaktan başka suçu yok

      Sil
  2. Güneş korumalı olduğunu görünce attım sepete Hydrate'i ve kokusuna ba yıl dıııım. <3 Nemlendirmesi ve kalıcılığı mükemmel değil ama dediğin gibi bi lip balmdan beklentileri karşılıyor. Koleksiyonuna böylece başladım sanırım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al biblo gibi diz dimi :P Güle güle kullan bebişim <3

      Sil
  3. Ben Cherry me yi çok severek kullanıyorum:) Dönemin Nivea vişnelisi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimdekileri biraz eritebilirsem ben de Cherry Me'yi alacağım sanırım ^_^

      Sil
  4. Peach kiss cok tatli gozukuyor Fiyatlari nekadardi acaba :-)
    Buarada bloguma beklerim henuz yeniyim desteginize ihtiyacim var sevgiler http://mineninevreni.blogspot.com.tr :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Yorumunuzdan anladığım üzere yazıyı okumamış yalnızca blog linkinizi paylaşmak için bu yorumu bırakmışsınız. İkinci paragrafın son cümlesinde satış fiyatını açıkça belirtmiştim halbuki.

      Blogunuzda başarılar dilerim, sevgiler.

      Sil
  5. merhaba acaba grape vine türkiye'de var mıdır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildiğim ve gördüğüm, Türkiye'ye gelen çeşitlerden, kadarıyla Grape Vine yok :( Gelir gelmez, kiiim bilir :)

      Sil
  6. bende de peach kiss haricinde hepsi var. cerry me niveanın vişnelisi . pek bir kaybın yok:D

    YanıtlaSil
  7. bende hepsi var tabii Türkiye'dekilerin bence renksizlerşde almalısın çok güzel özellikle ıntense care

    YanıtlaSil
  8. Bende de pink punch var. O kadar isteyerek aldim ama suan fazla kullanmiyorum. Cunku bir lip balm gibi degil de ruj gibi gereginden fazla renk veriyor . Bu nedenle eski cilekli niveamla yoluma devam ediyorum. O kadar da tavsiye etmem acikcasi.

    YanıtlaSil
  9. Bugün gratise gittim ve bir cherry me kaptım :) çok güzel bir tonu var .diğerlerinden de alacağım.peach kiss,mint fresh ve hydrate almayı düşünmüştüm ten Rengim şeftali tonlarında olduğu için ise Pink punch almayı düşünmüyorum .Diğer babylipsler hakkında (benim alacaklarım) neler düşünüyorsunuz sizce güzel bir seçim mi ?

    YanıtlaSil
  10. Bugün gratise gittim ve bir cherry me kaptım :) çok güzel bir tonu var .diğerlerinden de alacağım.peach kiss,mint fresh ve hydrate almayı düşünmüştüm ten Rengim şeftali tonlarında olduğu için ise Pink punch almayı düşünmüyorum .Diğer babylipsler hakkında (benim alacaklarım) neler düşünüyorsunuz sizce güzel bir seçim mi ?

    YanıtlaSil
  11. Bende de Peach Kiss ve Electro serisinden Oh Orange var . Peach Kiss i çok sevdim ve neredeyse bitti . Şimdi Electro serisinden Oh Orange aldım ve ikisinden de çok memnunum . İkisinin de kokusu beni benden alıyor .

    YanıtlaSil
  12. bende mint fresh bide peach kiss var ikiside mütiş bide pink panch almak istiyorum yada elektro nun mor bişeyi vardi 2 sinden biri

    YanıtlaSil
  13. punch yumruk demek nasıl kokabilir ki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Punch aynı zamanda Amerikan filmlerinden de aşina olduğumuz bir içecek çeşidi :) https://en.wikipedia.org/wiki/Punch_(drink)

      Sil
  14. Herkese merhaba sizce peach kiss i almalı mıyım ? Kimler önerir ?

    YanıtlaSil
  15. Merhaba ablacığım <3 Öncelikle bloğunda BA-YIL-DIM! Ben de bir ara bütün baby lipsler vardı elektro serisi haric bir tek "istense care"yoktu.Sonra hepsini kullandım bitirdim.Ama baby kişilerden sonra soğudum.Şimdi yine geri dönüyorum sizce hangisini almalıyım yaz icin <3

    YanıtlaSil
  16. Merhaba ablacığım <3 Öncelikle bloğunda BA-YIL-DIM! Ben de bir ara bütün baby lipsler vardı elektro serisi haric bir tek "istense care"yoktu.Sonra hepsini kullandım bitirdim.Ama baby kişilerden sonra soğudum.Şimdi yine geri dönüyorum sizce hangisini almalıyım yaz icin <3

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...