22 Mayıs 2014 Perşembe

Yves Rocher Kuru Saçlar için Yulaf Özlü Şampuan&Saç Kremi: "Saçlarım ipek gibi, kokum... Şifalı ot gibi *-*"

Herkese merhaba! :)

"Saçınız kuru ve mat mı? Çözüm belli! Bıdıbıdı şampuanları <3" gibi bir yazı olmayacak bu. Yani öyle umuyorum :) Benim saçlarım, son birkaç yıldır düzgün kıvırcığını kaybetmiş olsa da, kıvırcıktan dönme dalgalı. Yazının bonus kısmı olarak küçüklüğümden bir fotoğraf koyabilirim hatta konuyla alakalı olarak :) Bonus kısma gelebilmemiz için ise yazıya başlamamız gerekiyor, buyrun! :)






Kıvırcık saçlardaki genel problem, hemen kuruması/nemini hızlıca kaybetmesi ve elektriklenip kabarması. Saçlarımı yıkadıktan bir gün sonra kupkuru, keçe gibi oluyorlardı. Birçok farklı markanın "Kıvırcık saçlar için olan", "Kuru ve nem isteyen" ve benzeri ürünlerini kullanmama rağmen bana mısın demedi. Geçtiğimiz Şubat ayında, sömestr tatilimdeyken, Alsancak Kıbrıs Şehitlerine açılan yeni Yves Rocher mağazasını gördüm ve açılışa özel %30 indirim olduğu yazıyordu! Ben de şampuanlarını denemek için harika bir fırsat olacağını düşünüp kendime uygun olan Yulaf Özlü Şampuanı alıp kasaya yöneldim. Kremini ilk etapta satın almamıştım, çünkü şampuandan memnun kalıp kalmayacağımı bilmiyordum. O yüzden tamamlayıcı ürününe de o anda para harcamak istemedim.

Hemen kullandım şampuanı ve VOILA! Kokusu, yapısı, verdiği his ve nem tam aradığım şekildeydi! :) Gerçi bir köpürme problemi yaşamıştık ilk başta ama bu, daha önce kullandığım şampuanlar gibi bir yapıya sahip olmadığından sanırım. Ki o problemi de nasıl oldu bilmiyorum ama atlattım. Silikon, paraben ve renklendirici bulunmuyor içerisinde. Mis gibi bir kokusu var. Doğal özler içerdiği için de bir süre kullanmazsanız şampuanı, özkütlesi düşük olan şampuanın içindeki besleyici yağlar yüzeye çıkabiliyor, iyice çalkalayın :)

Kremini de şampuanı iki kere kullandıktan ve gerçekten memnun olduğumu anladıktan sonra satın aldım. Tamamlayıcı ürün olarak çok başarılı olduğunu düşünüyorum. Kıvamı yoğun ve güzel. Şampuanda olduğu gibi saç kremi de mükemmel bir kokuya sahip. Sanki kırlara gitmişsiniz, koşmuşsunuz da oradaki bitkilerin kokusu saçınıza sinmiş gibi :)

Elimde de indirimlerden aldığım farklı markalardan 2 tam dolu şişe şampuan vardı. İlk aldığım Yves Rocher Yulaf Özlü Şampuan ve Saç Kremi şişelerini/tüplerini bitirdikten sonra elimde kalmamaları için farklı markalardan olanları kullanmaya başladım ve iyice anladım ki hiçbiri Yves Rocher'nin bu şampuan ve saç kremi gibi değilmiş! O yüzden stoklardaki gereksiz şampuanlar bitince koşarak yenilerini aldım ve hemen kullanmaya başladım bile! :)

Şampuan 300 mL, saç kremi ise 150 mL ve ikisi de 18er TL. İndirimleri yakalarsanız çok daha uygun fiyata edinmeniz mümkün.

Siz Yves Rocher'den kendi saç tipinize ve beklentilerinize uygun şampuanı bulup deneyimlediniz mi? Şu anda Yves Rocher Resmi Web Sitesi'nde de devam eden birtakım indirimler var, o indirimlere göz atmak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz. Umarım hoşunuza giden bir yazı olmuştur. Peki kuru saçlar için önerebileceğiniz farklı ürünler var mı? Özellikle besleyici maskeler... Yorumlar kısmında belirtirseniz sevinirim :) Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle, sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog | Instagram: mugelubic

6 yorum:

  1. Merhaba.Bende de kuruluk problemi vardı.Urban Care Natural's Kolojen ve Keratin içeren Saç Maskesini denedim.Çok beğendim.Saça iyi nem veriyor,yumuşacık yapıyor.Doğal bir ürün,deneme boylarından alıp denemiştim çok memnun kaldım size de tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba! :)

      Benim de dikkatimi çeken bir ürün grubu Urban Care Naturals, bir indirim zamanında yakalayıp onu da denemeyi planlıyordum. Bu yorumla birlikte deneme isteğim daha da arttı, çok teşekkürler tavsiye için! :) Sevgiler.

      Sil
  2. Yaziyi okurken aaa benim saclarim dedim resmen bir an evvel denemeliyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şahane! :) İndirimlerde alıp deneyebilirsin, ben denemeye değer diyorum. Hatta denedikten sonra da sonuçları yine burada paylaşırsın bakalım ne gibi etkileri olacak sende, merak ettim şimdiden :)

      Sevgiler <3

      Sil
  3. benım saçlarımda kıvırcık ve hiçbir turlu kuruluğunu gıderemıyorum.Hadı onu geçtım şu paraben belası da var.Ama yves roche paraben koymamış hemen denıycem:))

    YanıtlaSil
  4. Saç diplerim normal seyrinde yağlanıyor ama uçları kupkuru. Birde mentollü ürünler asla kullanamıyorum. Yulaflı şampuan bana iyi gelir mi sizce

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...