28 Mayıs 2014 Çarşamba

Yazlık Oje Önerileri: "Tırnaklarınız da mevsimlerle birlikte değişsin! Bu sefer yaz :) "

Herkese merhaba! :)

Mevsimler değişirken çevremizdeki renkler, doğa da değişiyor. İnsanoğlunun bukalemunla bir ortak yanı var, o da ortama göre renk değiştirmesi. Yaz geldikçe daha sımsıcak renkler boy gösteriyor, daha şirin tonlar aksesuarlarımızı süslüyor... Peki yaz ojeleri nasıl olmalı? Benim yazın daha çok tercih ettiğim/edeceğim ojeleri sizlerle paylaşmak istedim, bakalım neler varmış :)



Öncelikle yaz diyince insanın içi bir kıpır kıpır oluyor; eğlenceli ve canlı renkler her yerde, günbatımı/gurup vakti gibi sımsıcak renkler.. AYY şimdiden heyecanlandım! Bazen pastel, bazen de neon renklerden hoşlanıyorum. Bu yazıda size neon renkler koymadım, aslında bir tane planlamıştım ama onu da Instagramda paylaşırım, sürpriz olsun :) Kumsallara inip bronzlaştıktan sonra neon olmasa bile renkler neonmuşçasına görünecek zaten. Belki de bu yüzden koymadım, emin değilim :)

Belirtmek istediğim bir nokta var ki, bu blogta oje yazıları hazırlamaya çok çekiniyorum. Çünkü tırnaklarım son derece şekilsiz, çok fazla kırılıyor, yapıları çok ince. O yüzden tırnaklarıma sürdüğüm şekilde paylaşmak istemedim göz zevkinizi bozmama adına.. :) Önce toplu bir görünüm alalım:


Tırnaklarımın durumundan az önce bahsettiğim üzere, benim gibi şekilsiz tırnaklarda kırmızı gibi güzel tırnaklarda olması gereken bir renk seçmedim. Ama siz tercih edebilirsiniz tabii :) Şimdi daha yakından inceleyelim, hatırladığım kadarıyla fiyatlarını da söyleyeceğim. Bir kısmını yakın zamanda almıştım, bir kısmı ise daha önceden. Bakalım nasıl bir inceleme çıkacak ortaya :)

Soldan ilk dört oje:

  • Essie - Mint Candy Apple (13,5 mL): Mint denilen, nane yeşiline bayılan birisi olarak pek çok farklı markadan aynı rengin tonları elimde var. Ama yakın zamanda edindiğim ve severek kullandığım mint ojem, bu olduğu için bu listeye tabii ki ilk sıralardan girdi. Ojeyi sevgili Görkemciğim daha önce paylaşmıştı, onda görüp çok beğenmiştim. Hikayesi de bu şekilde :) Ben ojelerimi iki kat uygularım her zaman. İki katta da iyi bir örtücülük sağlıyor. Kremsi bir yapısı var bile diyebilirim. Ben bu ojeyi YKM'deki Essie standından, YKM Kartıma yapılan indirimle birlikte, 20 TL'ye edindim. Biraz tuzlu bir oje için, ama bu markayı denemek istiyordum, o yüzden bu renge yatırım yapmayı tercih ettim :)
  • Flormar Jelly Look - JL02 Salmon Pink (11 mL): Seri ilk çıktığında hemen görselleri veya PR ürünü olarak bloggerlara gönderilen ürünlerin fotoğrafları gündemdeydi. Orada gözüme kestirdiğim iki renkten biri buydu. Somon rengi gerçekten şahane! Fırçası da normal Flormar ojelerin fırçalarına göre çok daha kalın, böylece sürümü -bana göre- kolaylaşıyor. Bu ojenin de yapısı kremsi diyebilirim. Kalıcılığı fena değil, benim tırnaklarımda ciddi bir soyulma problemi olduğu için soyulurken ojemi de alıp götürüyor. Bunu hesaba katmazsak, ben başarılı buldum. Fiyatı da 3,5 TL olmalı. Flormar standı veya Kiosku olan her yerden edinebilirsiniz :)
  • Flormar Jelly Look - JL10 Turquoise Green (11 mL): Bronz ten ile bu ojeyi hemen hayal edin! Mükemmel değil mi? Ben bu tip canlı mavi-yeşillere bayılıyorum, tam benim rengim :) Bir önceki ojeyle aynı seriden; dolayısıyla yapısal olarak aynı özelliklere sahipler. Beğenerek kullanıyorum :)
  • NYC Expert Last - 257 Lavender Cupcake (9,7 mL): O kadar cici bir lila ki anlatamıyorum bile. Yapısı yukarıda bahsi geçen ürünlere göre daha sıvı. Kalıcılık konusunda da daha zayıf maalesef. NYC ojelerde genel olarak var olan bir sorun. O yüzden bu listeye yalnızca cici renginden dolayı aldım bu ojeyi. Watsonslarda 2,5-3 TL civarı olmalı bu ojeler, uzun zamandır NYC oje almadığım için hatırlamıyorum maalesef.
**Yukarıda bahsettiğim dört ojenin dördü de ne ışıltı ne sedef içeriyor. Sade ama rengi ön planda ojelerden hoşlanıyorsanız tam size göreler <3

  • Rimmel London Rita Ora Collection 60 Seconds - 203 Lose Your Lingerie (8 mL): Bildiğiniz gibi Rimmel'in Rita Ora serisi piyasaya sürüldüğünde herkes koşarak gitti, ya dudak balmlarını -yazısını buradan okuyabilirsiniz- ya da ojelerini satın aldı. Bu da o serinin ojelerinden birisi. İlk katta çizgi çizgi olan oje, ikinci katta daha toparlanıyor gibi. Yapı bakımından biraz zor bir oje. Rengi çok çok tatlı bir bebek pembesi. İçinde mikro ışıltılar var. Rengi için denemek isterseniz fiyatı 4 TL. Watsons mağazalarında bulabilirsiniz :)
  • Rimmel London Sweetie Crush - 012 Blueberry Whizz (8 mL): Bu da Rimmel'in en son çıkartığı oje serisi! Candy Crush'tan mı esinlenmişlerdir nedir serinin isminde :) Bu, dokulu bir oje. Sanki ojenizi sürmüşsünüz de kurumadan toz şeker dökmüşsünüz gibi. "Tırnak yedirtecek" bir oje! Tüm tırnaklarınıza uygulamasanız da bir başka ojeyle kombin(!)leyip bir tek tırnağınıza bu ojeden sürüp süslü bir görünüm yakalayabilirsiniz. Fiyatı 5 TL, yine Watsons mağazalarından edinebileceğiniz bir ürün :)
  • Rimmel London I love Lasting Finish - 401 Wedge of Lime (8 mL): Fotoğrafta rengi biraz soluk çıkmış ama çok canlı bir misket limonu rengi! Yeşil pek benim rengim değil aslında ama çok çok hoşuma gitti, sanki Antep fıstığıyla kaplıymış gibi tırnaklarınız MM <3 I love Lasting Finish serisinden başka renklerde birçok ojem var, onlardan da genel olarak memnunum :) Fiyatı 3,5-4 TL civarı olmalı, birkaç ay önce satın aldığım için fişi yok :(
  • Pastel Limited Collection - 308: -Çok ilginçtir ki hacmi belirtilmemiş üstünde- Pastel'den ilk ojem. Yazın böyle cici sarı ojeler sürmeyi seviyorum. Yapısı oldukça sıvı. Garanti olsun diye üç kat sürülebilir belki ama iki katta da rengini güzelce veriyor. İçinde mini mini ışıltılar var, gün ışığında çok güzel görünüyor :) Fiyatı 3-4 TL civarıydı sanıyorum. 
** Kendime not: Bir daha fişleri atma. Atacaksan da fiyatları not et.

Aslında koymak istediğim birkaç oje daha vardı ama renkleri buradakilere çok benziyor diye koymadım. Onları da yine Instagramdan paylaşıyor olurum :) Sizin yaz için mutlaka denemelisin dediğiniz, vazgeçilmez ojeleriniz var mı? Yorumlarda paylaşırsanız sevinirim :) Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle, sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog | Instagram: mugelubic

8 yorum:

  1. ayy nasıl cıvıl cıvıllar =) içim açıldı ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün oje kutumu dökecektim, hoop Müge napıyosun dedim, sonra bunlar kaldı :D

      Çok teşekkür ederim canım benim <3

      Sil
  2. evet! yazın tırnaklarda bordo, siyah gibi koyu renkleri görmeyi hiç sevmiyorum.. kıyafetleri kaldırdığımız gibi kışlık ojeleri de kaldıralım artık :)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Yaz mevsimi beni bu renkleriyle mutlu ediyor, renkleri de ojelerle paylaşmak istedim ♡ Teşekkürler yorum için :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...