25 Mayıs 2014 Pazar

The Balm Shady Lady Vol.3 Palette: "Bol ışıltı, bol renk. Panlar bitince XoX bile oynarsın."

Herkese merhaba! :)

The Balm'ın ürünlerine birçoğumuz hayranız ve hangisini önce alsak karar veremiyoruz değil mi? Bugünkü yazımda size bir the Balm paletinden, Shady Lady Vol.3'den bahsedeceğim. Bakalım bu palette ne gibi renkler var, pigmentasyonları nasıl; yazının devamına buyrun! :)



The Balm'daki daha göze batan Nude Tude, Balm Voyage, Balm Jovi gibi paletler yerine; bir de ışıltıyı seviyorsanız kaçırmamanız gereken bir seri Shady Lady, ama seçerken dikkatli olmak gerekiyor. Tuzak renkler var. 4 farklı palet var seride ve 3ü Türkiye'de bulunmakta, 1 tanesi ise Sınırlı Üretim/Özel Üretim şeklinde ABD'den veya thebalm.com'dan satın alınabiliyor. Bende olan ise Vol.3, şimdi genel görünümüne bir bakalım ardından detaylı olarak sıra sıra tüm farları inceleyeceğiz :)

Genel görünüm bu şekilde.
Şimdi ise sıra sıra inceleyeceğiz. İlk sıra:

  • Lusty Lee: Sedefli bir bebek mavisi. Pigmentasyonu biraz düşük bir far. Yani paletteki bu güzelim bebek mavisi yerine beyaza çalan çok çok hafif, maviliği belli belirsiz bir renk elde ediyoruz göz kapağımızda.
  • Envious Erin: Çok pigmentli ve minik ışıltılar barındıran bir kemik-şampanya rengi. Eğer göz kapağınızın tamamına bu tip aydınlık renkler sürmekten hoşlanıyorsanız tam size göre bir renk! Pigmentasyon açısından da başarılı. Yoğun bir renk elde ediyorsunuz.
  • Racy Kacy: Ah! Paletteki en en en bayıldığım renk <3 Böyle kızıl kahvelere bayılıyorum. İçindeki ışıltı miktarı da tam kararında. Rengini harika verdiğini düşünüyorum ve göz kapağının dış kısımlarına uygulamak için harika bir renk. -diye düşünüyorum ben :) - Bu sıradaki farlardan, bu rengimizi ıslak şekilde uygulayarak eyeliner çekmek mümkün.
  • Safe Bet Annette: Bu da paletin düşük pigmentasyonlu renklerinden maalesef. Oysa paletteki bu cici renk sizin de hoşunuza gitmemiş miydi?! :( Lusty Lee'deki problemin aynısını bunda da yaşıyorum: Sürüldüğünde beyaz renkte far uygulamışım gibi duruyor.
  • Runaround Rebecca: Paletteki bana en hitap etmeyen renklerden birisi. Yeşil hiç benim rengim değil! Birkaç akrabama özel bir gün için makyaj yaparken uygulamıştım. Onların tenlerindeki duruşundan gidecek olursam, fena bir renk değil esasında :) Siz yeşil ve tonlarından hoşlanıyorsanız bu farı bir denemelisiniz.
  • Come-Hither Heather: Bu da yine pek bana hitap etmeyen bir renk. Gri. Soğuk renkleri sevmiyorum n'apalım :) -O zaman niye bu paleti aldın Mige! dediğinizi duyar gibiyim, sabredin :) - Bunu da yine özel gün makyajlarında akrabalarımdan birine uygulamıştım. Yine onun tenini baz alarak yorumlamam gerekirse, güzel bir gri. Siz de tok, ama hafif ışıltılı grileri beğeniyorsanız bu fara bir şans verebilirsiniz :)
  • Open to Offers Olwen: Yine palette çok umutlu olduğum, ama umduğumu bulamadığım bir renk. Maviyi günlük hayatta çok seviyorum, pek çok giysim mavi ve tonları oluyor. Ancak bu fardan sonra anladım ki ne renkli makyaj bana göre ne de renkli makyaj bana göre olsa bile maviler rengini veriyor... Talihsiz bir far bu palet için.
  • All the Way Annie: Palette rengini en güzel veren farlardan biri! Geçen yaz, düğün sezonunda bol bol gölge kısmında kullandığım farlardan birisi. Yine minik minik ışıltılar var ama gözün katlanma bölgesine uygulandığında rahatsızlık verecek veya kötü bir görüntü oluşturacak kadar değil. Seviyorum bu farı da :)
  • Guilty Gwen: Geldik en tehlikeli, en pigmentli, en simli fara! Fırçanın ucuyla dokundurup çektiğinizde direkt göz kapağınıza uygulama gafletinde bulunmayın. Çok çok yoğun bir siyah. Gerçekten çoook azıcık miktar uygulayıp bol bol karıştırmanız lazım. Ya da direkt eyeliner olarak uygulayın, yoğun ama jel eyeliner'a göre yumuşak bir görünüm sağlayacaktır. İçinde belirgin, iri sim taneleri var.
Şimdi gelelim bu farları paletten alıp tenimize/göz kapağımıza uyguladığımızda nasıl duruyorlar:

Pigmentasyon derecesini anlamak için swatchlar baz olmadan yapılmıştır.

Yine paletteki sıralarına göre bulabilirsiniz farları. Yukarıdaki yorumlarda da bahsettiğim üzere, pigmentasyonu düşük olan üç fark hemen belli oluyor değil mi? Racy Kacy, ah o kızıl kahve, ne güzel vermiş rengini ^_^ İçindeki 9 farın her biri yaklaşık 1,5 gr. Paletin normal fiyatı 60-70 TL civarı ama siz indirimlerde yakalarsanız -beğendiyseniz tabii- daha uygun fiyata da bulabilirsiniz. Ben geçen yıl bir %50 indirim sayesinde 30 TL'ye sahip olmuştum bu palete.

Peki siz bu palet hakkında ne düşünüyorsunuz? Beğendiğiniz renkler var mı? Yorumlar kısmında belirtirseniz çok sevinirim! Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle, sevgiler :) 

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog | Instagram: mugelubic

2 yorum:

  1. çok güzel bir palet ama indirimlerde bulunması zor olanlardan =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de indirimlerde hep Vol.2yi filan görüyorum. Onun içindeki renkler birbirine çok benziyor ve Vol.3'ün içinde daha farklı renkler var diye bunu tercih etmiştim :) Umarım bir indirimde denk gelir :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...