26 Mayıs 2014 Pazartesi

Rimmel London Scandaleyes Eye Shadow Paint, 005 Golden Bronze: "Aa lipgloss mu o ver bakayım?"

Herkese merhaba! :)

Göz makyajından beklentimiz rengini çok iyi veren ürünler ve gün boyu sabit kalması, hiç akmaması-dağılmaması. Bunlar için de bazlar, belki krem farlar uyguluyoruz. Benim de bu amaca hizmet edeceğini düşünerek edindiğim bir ürün var, bakalım neymiş ne değilmiş :)



Ürünü Watsons mağazalarında raflara yerleştirildiğinden beri takip ediyordum. Farklı renkleri için çokça yazılıp çizilen bir ürün oldu. Bakalım bendeki duruşu, kalıcılığı; kısaca bana verdiği etki ne olmuş bir bakalım: Toz farlardan sonra krem farlara alışmamız biraz zaman aldı sanki. Tamam onlar hep vardı da bizler günlük rutinlerimize son birkaç yıldır katmaya başladık. Derkeen başımıza bir de bu likit farlar çıktı; aynı lipgloss gibi aplikatörleri var, o şekilde uyguluyorsunuz. Benim bir altın-bronz çılgınlığım var sanırım. Eğer iddialı, biraz abartılı bir makyaj istiyorsam daima bu tonlardan yola çıkarım. O yüzden bu ürünü alıp kullanmam gerekiyordu!






Bir-bir buçuk ay kadar önceki Watsons ziyaretimde artık alma vaktimin geldiğini düşündüm. Zaten bunun rengine vurulmuştum, kataloglardan, sağdan soldan görsellerden filan bakıp bakıp iç geçiriyordum. Yine "Aldığım ürünü kullanmayıp arada ortaya çıkartıp hayran hayran bakma" evresine girdim, bu dönemin ardından da hemen kullanmak istedim. Artık zamanı gelmişti, o aplikatörün üstündeki harika rengi göz kapaklarıma sürmeliydim, hazırdım! Altına bir göz bazı uyguladıktan sonra -sanırım Essence'in I love Stage bazı idi- nazikçe kayıp gitti gözkapağımda. Rengi de şahane, ama yine de üstüne benzert tonlarda bir toz far uygulayarak sabitledim. Tamam her şey harika. 

Ürün çok çok hızlı biçimde kuruyor. Eğer renk çok iddialı geldiyse ve biraz dağıtıp rengi yumuşatmak istiyorsanız çok az zamanınız var! :) Şimdiye kadar her şey harika.  Blog fotoğraflamasında da "Bunu tek başına uygulasam veya baz ürün olarak kullansam ne olur?" düşüncesiyle hareket ettim. Gelin bir de bunu inceleyelim. 


Hızlı kuruyor dedim ama ıslakken gözünüzü açarsanız da gördüğünüz gibi katlanma bölgesi de nasibini alıyor bu likit üründen :) Hiç dağıtılmamış hali bu şekilde. Altına baz uygulamadım, dediğim gibi bu farı tek sürüp çıkmalık veya kendisini baz ürün olarak uygulamalık bir deneme bu. Bakalım üstüne biraz gölge verirsek ne olacak:

Mat ve acı bir kahve seçtim bu iş için -fotoğraf biraz titrek çıkmış sanıyorum, büyük bir fotoğraftan keserek elde ettim bu görseli daha da yakınlaşabilmek için- Pofidik bir karıştırma fırçası alıp dağıttığımda ise o güzelim altın-bronz renk pul pul dökülüp göz kapağımdan uzaklara doğru minik bir yolculuğa çıktılar. Bu da beni çok üzdü. Halbuki pek umutluydum PUF. O halde bu ürünü baz olarak uygulamıyoruz; altına baz sürüp güzel bir toz farla da sabitleyip o canım rengi gözlerimizde patlatıyoruz :)

Daha soğuk, net bir bronz, siyah ve gümüş gibi renk seçenekleri de olan bu ürünü dilerseniz Watsonslarda Rimmel London standlarında inceleyebilir, 15-16 TL civarında da satın alabilirsiniz :) -Yine atılmış fiş vak'ası, üzgünüm :( - Siz bu ürünü daha önceden denediniz mi? Siz nasıl kullanıyorsunuz bu ürünü peki? :) Yorumlar kısmında belirtirseniz sevinirim, bir sonraki yazıda görüşmek üzere! Sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog | Instagram: mugelubic

2 yorum:

  1. Rengi çok güzele benziyor aslında ama nasıl kullanılacağı tam bir muamma gibi olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte altına baz sürüp bunu uygulamak olabilecek en iyi sonucu veriyor. Tek başına biraz sıkıntı oldu bende :/

      Ama rengi çok güzel, bayılıyorum bu renge! Hele şimdi, yazın, harika olacak bu renk :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...