23 Mayıs 2014 Cuma

Rimmel London Lasting Finish Colour Rush - 600 On Fire: "Rita Ora Serisi diyorlar, dudakları nemlendirip renklendiriyor diyorlar."

Herkese merhaba! :)

Dudaklarım fazlaca çatladığı için günlük makyajımda mutlaka dudağıma nem veren ürünlerden uygulamam gerekiyor. Yoksa önünü alamayacağım derecede çatlak ve ölü deri ile karşılaşmam kaçınılmaz oluyor. Bu yüzden de hem iyi renk veren, yarı-örtücü ve "balm" ürünlere yöneliyorum. Elimde de daha önce yazısını yazmış olduğum Clinique Chubby Sticklerim var, ama hep alternatiflerini arıyorum hemen bitmesinler diye :) O zaman hemen yazının devamına geçelim!





Yaklaşık bir ay önce Rimmel London Rita Ora ile bir araya gelerek oluşturdukları koleksiyonu piyasaya sürdü. Bildiğiniz üzere koleksiyonda ojeler ve bu yazıda anlatacağım tombik, kalem şeklinde dudak balmları var. Koleksiyon Watsons mağazalarına geldikten sonra hemen koştum ve koleksiyonu yerinde inceledim! Benim tercihim 600 numaralı On Fire renginden yana oldu, çünkü bahar ve yaz aylarında birazcık iddialı bir renk istiyorsam dudaklarımda bu tip bir, içinde hafif kırmızılık barındıran, pembeyi tercih ediyorum. :)


Önce kullanmaya kıyamadım, kokladım durdum ve gerçekten güzel bir kokusu var. Daha önce farklı markalarda bildiğiniz plastik kokan balmlar da gördüm, o yüzden Rita Ora Colour Rush serisinin bu kokusu beklentimi oldukça karşıladı :) Nem veren bir ürün olduğu için opak değil, yarı opak denilecek kadar da renk veriyor açıkçası. İçinde 2,5 gr.lık ürün var. L'Oréal'in Balmy Glossları da -benimkilerin üstündeki yazılar silindiği için..- yaklaşık bu gramajda olmalı. Fiyatı da 16 TL. Peki tende/dudakta duruşu ve kalıcılığı nasıl?


Renk verişi hoşuma gidiyor, önceliğim dudaklarımın nem kazanması olduğu için cabası olarak cici bir renk çıkınca mutlu oldum işin doğrusu! Kalıcılığı da fena değil diyebilirim, tabii yemek yiyince, bir şeyler içince filan yok olup gitmeye müsait, ama normal şartlar altında rengini gayet güzel koruyor :)

Siz bu seriden, bu tombik dudak balmlarından kullandınız mı? Sonuç sizin için ne oldu? Ya da bu yazıdan sonra denemeyi düşünür müsünüz :) Yorumlarda paylaşırsanız çok sevinirim! Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle, sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog | Instagram: mugelubic

2 yorum:

  1. tam bu balmın yazısını yazmaya oturmuşken yazını gördüm :) bende de var bunun yanısı ve fiyatına göre çok çok beğendim. diğer renklerine de en azından bir göz atmayı düşünüyorum watsons a gittiğimde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dediğin gibi, fiyatına göre çok başarılı bence de. Hatta Chubby Sticklerin garip bi kokusu ve tadı var; bunda ne öyle bi koku ne de öyle bi tat var. Çok sevdim, çok cici ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...