6 Mayıs 2014 Salı

Revlon Lip Butter, Tutti Frutti: "Turuncu tereyağı artık dudaklarınızda!"

Herkese merhaba! :)

Siz de dudaklarınızda güzel bir renk varken nemi de arayanlardan mısınız? Bugünün yazısı maalesef ülkemizde olmayan, ancak sevgili Zuhalciğim -oreosevenkız- aracılığıyla kavuştuğum bir dudak ürünüyle ilgili olacak. Baştan biraz ipucu verdim, ama yine de yazının devaıma gidelim diğer tüm detaylar için! ^_^ 


Bir gün Instagram'da dolanırken çok sevgili blogger arkadaşım Zuhalciğimin bir Instagram satışı yaptığını gördüm. Bu senenin moda rengi olan turunculardan bir güzel gördüm orada; Revlon Lip Buttergillerden Tutti Frutti; "Aman Allahım sen benim olmalısın!" dedim ve hemen Zuhal ile iletişime geçtim. Çok da uygun bir fiyata elinden çıkarıyordu ürünü, hemen kargoya verdi kendisini ve ertesi gün elime ulaştı. Pakedi açtığımda daha bir çok sürpriz beni bekliyordu! Bu özenli paket için tekrar ve tekrar teşekkür ediyorum :) 


Güzel renginden söz etmek istiyorum ilk önce; çok güzel bir turuncu ama ne çok parlak ne de çok sönük. Ama yapısını öğrenmem için kullanmam gerekiyordu. Kıyamadım kullanmaya, gel gör ki mis gibi de kokuyordu meret! ^_^ Hemen sürdüm, sürüştürdüm; ay bu ne güzellik! "Butter" yapıda olduğu için çok yumuşak ve bolca nem verdiği için harika görünüyor. O muhteşem renkle birlikte harika bir yapı da olunca "Neden Türkiye'de yoksun sen bakiyim!" diye ağlıyor insan o ayrı.


Gerçekten çok güzel bir ürün olduğunu düşünüyorum. Ancak kalıcılığı için, her bol nem veren ürün gibi, az denilebilir. Ama o güzel renk ve yapı için göz ardı edilebilecek bir durum kesinlikle. Revlon gibi böyle cici ürünleri olan markalar, Türkiye pazarında da görmek istediğimiz hareketler yaparsa ne tatlı olur ^_^ Özellikle artık bilinçli ve araştıran tüketici sayısının da artmasıyla birlikte ben Türkiye'de kozmetik pazarının potansiyelinin de arttığını, bu ortama rekabet gelmesini ve rekabetle birlikte de fiyatların düşmesini bekliyorum. Beklemekten zarar gelmez değil mi? :)


Türkiye'de bulunmayan güzel ürün sorunsalı: Biterse napıcam?! Hiç fikrim yok işin açığı. Umuyorum elimdeki bu ürün bitmeden Revlon bir atak yapıp Türkiye pazarına girme kararı alır. Revlon'u mail yağmuruna mı tutsak acaba? ^_^

Peki siz Revlon'un dudak ürünlerinden kullanma imkanı buldunuz mu? Siz de bu ürünlerle Türkiye'de kavuşmayı ister misiniz? Haydi yorumlarda paylaşın! :) Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog

6 yorum:

  1. Ben de juicy papaya rengini kullanıyorum, gerçekten çok kremsiler. Rengi de bununla aynıymış şimdi farkettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapısı bir harika <3

      Bu görselden baktığım üzere -http://lifesentropy.com/wp-content/uploads/2013/03/revlon-lip-butter-comparisons-1.jpg - Tutti Frutti biraz daha yoğun turunculuk veriyor ama ton olarak aynı tabii, harika görünüyorlar <3 Türkiye'de olsalar da hepsini alsak ^_^

      Sil
  2. Türkiye'dekiler uçuk fiyatlara sattığı için amerikaya gidene kadar malesef deneyemeyeceğim , içimde bir ukte :( İlk bu rengi almak istiyorum bende . Yazın çok faydalı olmuş teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Benim için de Zuhal'in Instagram Satışı büyük şans oldu, o birkaç kez denediği ürünleri elinden çıkartmak istemiş :) Ben uyguna aldım diyebilirim, şans :) Ayy beğenmene ve işine yaramasına çook çok sevindim <3 Umarım bi an önce sen de kavuşursun :)

    YanıtlaSil
  4. tam da bu yazın rengi 'Turuncu ' :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika <3 Yazın sıcaklığını anlatan en güzel renk filan olabilir turuncu ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...