29 Mayıs 2014 Perşembe

"Real Techniques vs. Ecotools" Pudra Fırçalarının Savaşı!

Herkese merhaba! :)

Evden 5 dakikalığına bile çıksak bi maskara, bi dudak balmı, azıcık da pudra sürüp çıkıyoruz değil mi? Yani genelde :) Kompakt veya "loose" pudralarımızı uygularken kullanabileceğimiz pek çok alet var: Sünger aplikatör, puff'lar ve fırçalar. Bugünkü yazımda ise elimde olan iki pudra fırçasını kıyaslayacağım. Bakalım ne gibi artı ve eksileri var; yazının devamında buluşalım! :)




Aynı zamanda sahip olduğum ilk pudra fırçası olma özelliği taşıyan EcoTools Large Powder Brush, yani Büyük Pudra Fırçası ile başlayalım:

*Tek olarak satılıyor ve fiyatı 20 TL civarı.

*Fırçayı bulabileceğiniz yerler: Watsons, Gratis, Rossmann, büyük Migroslar ve Macro Center'lar. Daha adını bilmediğim pek çok yerde de satılıyor olma ihtimalleri de vardır, ama genel olarak kolayca ulaşabileceğiniz yerler buralar :) Bu mağazalar da özel günlerde veya ayların rastgele günlerinde güzel indirimler yapıyorlar; 14-15 TL civarına edinmeniz de mümkün yani :)

*Kılları sentetik, sapları ve üretiminde kullanılan diğer malzemeler de geridönüştürülebilir. EcoTools adını alması zaten bu çevreciliği, ekolojik dengeyi bozmadan kaliteli ürünler sunması. Eğer konuyla hassas olarak ilgileniyorsanız, az önce belirttiğim özelliklerinden dolayı, Vegan bir marka; siyah-beyaz bölgeleriniz varsa konuyla ilgili, bu markanın fırçalarını kullanabilirsiniz :)

*Kompakt bir pudra kullanıyorum ben ve ürünü gerçekten yeterli miktarda alıp yüzüme eşit olarak uygulama imkanı veriyor. Fırçanın boyutları ise bir pudra fırçası için gayet uygun. Göz altınıza bile rahatça pudra uygulayabilirsiniz, tüm yüzünüze de pudrayı dağıtabilirsiniz.

*Fırçamı tabii ki düzenli olarak yıkıyorum. Aldığımdan bu yana kıllarını hiç dökmedi. Yumuşacık bir fırça :)


Şimdi gelelim Real Techniques Powder Brush'a :)

*Tek olarak satılıyor ve fiyatı 41 TL.

*Fırçayı bulabileceğiniz yerler: Watsons, Gratis, Rossmann, büyük Migroslar ve Macro Center'lar. Ben ise fırçamı Kozmela.com'dan edinmiştim, Real Techniques distribütörlükleri var. Bu online veya "offline" mağazalarda da yine özel günlerde veya ayların rastgele günlerinde güzel indirimler yapıyorlar; 25-30 TL civarına edinmeniz de mümkün yani :)

*Kılları sentetik, Sapı profesyonel makyaj sanatçılarının kullanımını kolaylaştırmak için fırçayı masanın üstünde dik duracak şekilde koyabilmeniz için tasarlanmış. O yüzden makyaj yaparken çok işime geliyor bu fırçayı kullanmak! ^_^ Hem de gerçekten, bence, çok şık :)

*EcoTools'a kıyasla çok daha pofidik ve tok kılları var. Sert değil, tok. Ve daha geniş bir yüzey alanına sahip. O yüzden göz altlarınıza pudra uygularken belki biraz zorluk çekebilirsiniz, ama o kadar yumuşak ki <3 Yüzüme pudrayı dağıtmasını çok çok çok başarılı buluyorum. EcoTools'tan daha çok beğeniyorum bu anlamda :)

*Alalı 1-1,5 ay civarı oldu, yıkamalar esnasında hiç kıl dökülmesi yaşamadık. Ama bunun yorumunu yapmak için biraz daha deneyimlemem gerekecek sanırım, şimdilik bir problem yok :)


Benim ikisi arasından favorim Real Techniques oluyor, ama EcoTools'un da performansını göz ardı edemem. İkisi de birbirinden güzel. :) Sizin tavsiye ettiğiniz bir pudra fırçası var mı? Peki bu ikisinden sahip olduğunuz/olduklarınız var mı, siz memnun musunuz? Yorumlarda paylaşırsanız çok sevinirim! :) Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog | Instagram: mugelubic

4 yorum:

  1. Bende pudra fırçam eskidiği için RT almayı düşünüyordum ama alt tarafı pudra yahu deyip vazgeçtim. Bakalım ben ne alıcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çok memnunum RT'den, gerçekten çok güzel uyguluyor. Gratis ve Watsonsta da indirim var Pudra fırçasında, bence bir bak <3

      Sil
  2. RT gayet başarılı bir fırça bence uygulama anlamında.. Ben kendimi şımartıyorum onu kullanırken.. Yumuşacık çünkü..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh ben de aynen :) Gerçekten yumuşacık :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...