4 Mayıs 2014 Pazar

Real Techniques Core Collection: "Yüzündeki her hattı en iyi ben ortaya çıkartırım."

Herkese merhaba! :)

Hazır Real Techniques fırçalardaki çılgın indirim devam ediyorken size fikir verebilecek bir yazı daha hazırlamak istedim. Bugünün yazısında bahsedeceğim ürün ise Real Techniques'in yüz fırçalarından oluşan Core Collection adlı set. Real Techniquesler eskiden yalnızca Sam Chapman adıyla çıkıyordu ancak birkaç aydır Sam & Nic Chapman adıyla çıkıyor; kız kardeşler güçlerini tamamen birleştirdi! :)




Bu seti de Kozmela.com aracılığıyla edinmiştim. Eğer şehrinizde bu fırçalara ulaşma imkanınız yoksa Kozmela.com gerçekten en büyük kurtarıcınız olacak, ya da benim gibi alışveriş merkezlerine gitmeye üşeniyorsanız. Ama üşenmiyorsanız Watsons, Gratis, Rossmann ve -Ankara'da- MacroCenter'larda bulabilirsiniz. İndirimsiz fiyatı 80-90 lira arasında değişiyor, ama hazır indirim varken bir göz atmak şart :) Set dört adet yüz fırçasından oluşuyor, ayrıca katlanıp stand olabilen bir kılıfla da birlikte geliyor. Bu fırçaları detaylı olarak inceleyeceğiz. Sağdan sola fırçalar şu şekilde: Contour Brush, Pointed Foundation Brush, Detailer Brush ve Buffing Brush. Bildiğiniz gibi böyle setlerde her fırça çok kullanışlı olmayabiliyor ama sadece belli fırça/fırçalar için bile alınması gereken bir set! ^_^ Haydi başlayalım:


  • Contour Brush: Bildiğiniz gibi yüz hatlarımızla oynamak veya mevcut yüz hatlarımızı belirginleştirmek; öne çıkmasını istemediğimiz, çukurda kalan yerlere daha da gölge vermek için kontür/kontör pudralarıyla yapılan işlemlerde kullanılan fırça çok önemli. Çünkü o pudra iyi dağıtılmazsa yüzde sanki çamurlu bir kir varmış gibi görünebilir. Ben de iyi bir fırça almak istiyordum esasında ama MAC 163 sınırlı sayıda geldiğinde yetişemedim ve NARS Ita Türkiye'de yok bildiğim kadarıyla. O yüzden bu fırça ilaç gibi geldi, gayet güzel bir bitiş sağladığını düşünüyorum. :)


  • Pointed Foundation Brush: Tüm yüze fondöten uygulamak için boyutu çok çok küçük. Ama kıl yapısı o kadar güzel ki, fondöteni o kadar güzel yayıyor ki uyguladığınız bölgeye... Diyorsunuz ki "Keşke biraz daha büyük olsaydın da sık sık kullansaydım seni.". Yapı olarak beğendiğim ancak boyut olarak sınıfta kalan bir fırça benim için. Diğer tüm yüz fırçalarım kirli olduğunda ise hızır gibi yetişiyor o ayrı :)


  • Detailer Brush: Bu mini mini fırça gereksiz gibi görünse de birçoğu için aslında pek çok işlevi barındıran bir fırça. Öncelikle kılları sizin onu kontrol etmenize imkan verecek şekilde sert. İki temel amaçla kullanılabilir bu fırça; yüzünüzde özellikle kapatmak istediğiniz minik lekeler, sivilceler, kızarıklıklar, vb. var ise lokal olarak "pıt pıt" kapatıcı uygulamanıza ve özellikle koyu renk rujlarınızın düzgünce dudaklarınıza çizilmesi ve enfes bir görüntü yakalamanıza yardımcı olabiliyor. Ben en çok ikinci seçenek için kullanıyorum. Kırmızı veya bordo ruj tercih ettiğim zaman bu fırça ile rötüşlüyorum. :)

  • Buffing Brush: Geldik setteki en favori fırçama! Fondötenleri uygulamak için en harika fırça bana göre. Bir kere yüzey alanı oldukça geniş. Kılların sertliği orta karar, ürün yemesi minimum. Sağladığı bitişten oldukça memnunum. Ne söylesem bilemiyorum ki: ÇOK SEVİYORUM ÇOK <3 Sadece bu fırça için bile alınır bu set ^_^


Ben bu sete bayılıyorum; peki siz bu setin içindeki fırçaları deneyimlediniz mi? Sizin yorumlarınız nasıl? Haydi yorumlar kısmında paylaşın! :) Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle, sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog

4 yorum:

  1. Super bi yazi olmuş :) sence likit fondoten icin expert face brush mi yoksa buffing brush mi? Bende expert var ama buffingi de deli gibi istiyorumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba! :)

      Yazıyı beğenmenize çok sevindim öncelikle :) Likit fondötenin de yapısına göre farklılık gösterebilecek bir durum bu. Şu açıdan: Eğer su bazlı, böyle çook hafif yapılı bir fondötense elinizdeki -bence- Buffing Brush daha uygun olacaktır. Daha yoğun kıvamlı bir fondötense elinizdeki, Expert Face Brush'la dağıtmak daha kolay olacaktır.

      ..diye düşünüyorum :)

      Sevgiler.

      Sil
  2. mügeeee bu setten de alsam mı diye düşünmeye başladım ama ben şimdi :) yaktın beni MİGE :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirim varken al, sonuçtan çok memnun kalacaksın eminim ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...