13 Mayıs 2014 Salı

NYX Soft Matte Lip Cream Antwerp: "Dudaklarının başşehri benim!"

Herkese merhaba! :)

Bildiğiniz gibi Almanya'nın önde gelen drugstore kozmetik markalarından NYX, Türkiye pazarında Douglaslardan ayrılıp yoluna Boyner, YKM ve Rossmann'larda devam etme kararı aldı. Bunun sonucunda da daha geniş bir kitleye ulaşan bu markaya bir de ben yakından bakmak istedim. Bugünkü yazımda da NYX'e ait son zamanlarda çok severek kullandığım bir dudak ürününden bahsedeceğim! Keyifli okumalar :)




Öncelikle NYX, üstündeki sevimli tavşancık figüründen de anlayabileceğiniz gibi, hayvanlar üstünde deney yapmayan, yani "Cruelty-Free" bir marka. Eğer bu konuda keskin çizgileriniz var ise bu markanın ürünlerini kullanabilirsiniz :) Asıl konuya dönecek olursak: Ürün dudak kreminin bulunduğu bir tüp ve kapak kısmında bir aplikatör ile geliyor. Aplikatörü beğendiğimi söyleyebilirim. Plastik fırçalı aplikatörlerden ziyade ürünü daha iyi kontrol etmemize imkan veren ve dudağı zedelemeyen bu tip süngerimsi yumuşak aplikatörleri seviyorum. Tüp kısmında ise 8 mL'lik ürün bulunuyor. Daha önce bu tip bir ürün kullanmadığım için de bu miktar yeterli mi yetersiz mi kestiremiyorum, affola. :)



Ürünün yapısına gelecek olursak; adı üstünde işte canıım "Yumuşak, mat dudak kremi". Ama bu ne demek?! Bu tip tüp ve aplikatörden oluşan ürünlerin sanki bir glossmuşçasına dudaklarımıza biraz renk, parlaklık, belki biraz da minik ışıltılar katmasını bekleriz; ama bu yanlış! Öncelikle fırçaya az miktarda ürün almaya çalışın, çünkü inanın çok çok küçük bir miktar dudaklarınızı tamamen örtecektir :) Sürmeye başladığınızda beklediğiniz o gloss ıslaklığı yok, sadece bir krem uyguluyorsunuz. Sonrasında ise glossun vereceği ağırlığı bekliyorsunuz, o da yok; incecik sabitleniveriyor dudağınızda. Sanki yokmuş gibi... Hemen aynaya bakıp "Acaba olmadı mı dudağıma ya, hiçbir ağırlık yok dudağımda, silindi herhalde." diyerek kontrol etmek istiyorsunuz ve bakıyorsunuz; ama bakın, sürdüğünüz mat krem işte dudaklarınızda :)

Bu tiyatral açıklamadan sonra umarım sürüş ve hissiyat anlamında biraz bilgi sağlayabilmişimdir. Kalıcılığı da gayet iyi, yemek yedikten sonra bile büyük bir kısmı dudaklarımda kalıyor. Ancak bir dezavantajı var ki.. Eğer dudaklarınız çatlak veya "yol yol" ise, tüm dudak kusurlarını belli eden bir yapıya sahip. Mat, dudağa sabitleniyor = Kaçınılmaz sonuç!


Bu dezavantaj benim için çok da önemli değil işin açığı, yapısına ve mis kokusuna bayılıyorum çünkü! Bu ürünü Boynerlerden, Rossmannlardan veya NYX Distribütörlüğü yapan güvenilir sitelerden edinebilirsiniz. Ben Rossmann'dan 30 TL'ye almıştım, çok da memnunum :) Siz daha önce bu ürünü denediniz mi, sizin izlenimleriniz neler? Yorumlar kısmında paylaşırsanız sevinirim :) Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle, sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: MugeLubicBlog | Instagram: mugelubic

4 yorum:

  1. rengi mükemmel ama ben hemen matlaşıp dolanları sevmiyorum ama ya :( bana da vanilya kutudan gelmişti pembe bir rengi kullanamamıştım :) ama bu renge görmezden gelinebilir, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dolması dışında çok güzel, kokusuna aşığım ♡ Senin de dediğin gibi renkten kurtarıyor :) ♡

      Sil
  2. Gloss gibi yapış yapış görünmemesi çok hoşmuş, uzun zamandır kozmetik alışverişi yapmıyordum, ilk defa bu kadar kozmetik iştahım kabardı. Alsam mı ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hiç sevmem gloss, dediğin "yapış yapış" histen dolayı ama bu farklı <3 O kadar güzel kokuyor ki, alırsan yiyebilirsin bile :) Boyner veya Rossmann'a uğrarsan mutlaka denemelisin *-*

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...