21 Mayıs 2014 Çarşamba

NYX 10 Color Eye Shadow Palette, 04 Catwalk: "Gözlerin bir podyum. Neyi nasıl taşıdığın önemli."

Herkese merhaba! :)

Bugünün yazısı NYX'e ait minicik bir far paleti hakkında. 10 -çoğunluğu- sıcak doğal tonlardan oluşan, aldığım günden beri her gün kullandığım, günlük makyajımın ayrılmaz parçası haline gelen bir palet! Bu kadar sevgi selinden sonra detayları öğrenmeye var mısınız? O halde yazının devamına buyrun :)



Birkaç hafta önce, her canı sıkılan Ankara'da ikamet edenlerin yaptığı gibi, yine AVM'lere koştum. Tercihim Kentpark'tan yana olduğu için Rossmann'a dalıp NYX standına koşmam bir oldu! Daha önce inceleme yazısını yazdığım (buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz) ve çok memnun kaldığım bir dudak ürününden sonra, daha fazla NYX ürünü denemeye karar verdim. Satış danışmanı paletleri incelememi, farların yumuşacık olduğunu söyledi ve ben tabii karşı koyamadım. 

Belki aynada, blog için fotoğraflama yapan bir Mige vardır.

Tabii ki seçimimi sıcak doğal tonların yer aldığı, 04 numaralı Catwalk adlı paletten yana yaptım. Diğer paletlerimdeki benzer renkleri sıkça kullandığım için çöküntüler olmaya, oyuklar açılmaya başladığından dolayı bu palet hayatımı kurtacak diye düşünerek kasaya yöneldim. 39,90 TL gibi bir fiyatı vardı sanıyorum, yine atılmış fiş vakası, özür diliyorum :) Ve yine NYX'in cruelty free, yani hayvanlar üzerinde test yapmadan üretilmiş bir marka olduğunu bu konudaki hassas okuyucularım için belirtmek istiyorum. Eğer sizin için bu koşul olmazsa olmaz ise NYX ürünlerini kullanabilirsiniz :) Bunun hemen ardından; paketlemesinden, gramaj özelliklerinden bahsetmek istiyorum, ki fiyat/beklenti kıyasını yapabilelim :) 


Neredeyse elim büyüklüğünde bir palet, gerçi ellerim çok da büyük sayılmaz :) Çalışıyorsanız veya sabah erken bir dersiniz için bölüme gidip gün içinde makyajınızı tazeleme ihtiyacı duyuyorsanız tam bir "çantaya at-çık" paleti. Boylu boyunca da bir aynası var, ki oldukça kurtarıcı. 10 far + bu güzel ayna + ambalajı ile birlikte toplamda 14 gr'lık bir palet. Farların tanesi 1 gr civarı olmalı :) Benim için paketleme, kompaktlığı ve gramaj açısından geçerli bir palet. Belki paketleme ile ilgili tek eksik şey, belki bir detay, farların adı veya numarası yok. Ne bileyim, belki eğlenceli isimler olabilirdi, alıştık the Balm'dan tabii :) Peki renkleri ve yapıları nasıl? Şimdi onlara bakalım:



Farlar, paletteki sıralarına göre tende gösterilmiştir.

Paleti elinize aldığınızda ilk korkuyorsunuz, bu ışıltılı/sedefli farlar tozutur mu acaba diye. Parmağınızın ucuyla dokunuyorsunuz önce, biraz alıyorsunuz. Yumuşacık! Öyle beklediğim gibi bir tozutma durumu da olmadı. Işıltılı/sedefli olanların pigmentasyonları harika. Yukarıdaki "renk gösterimi"ne bakacak olursanız paletin alt sırasında yer alan farların ne kadar pigmentli olduğunu farkedeceksiniz. Mat farlar sanırım biraz daha sönük kaldı onların yanında. Ya da benim tenim birazcık esmer olduğu için tenimin rengine karışıp gitmiş de olabilir :) Paletteki favori rengim, hatta renklerim, alt sıradan sağdan ve soldan 2. olan renkler. İkisini de neredeyse her gün eksik etmiyorum makyajımdan. Bayılıyorum bayılıyorum! ^_^ 

NYX ürünlerine online olarak Morhipo.com'dan ulaşabileceğiniz gibi Boynerlerden ve NYX standı olan Rossmannlardan da edinebilirsiniz :) -Stand bilgilerine NYX Cosmetics Türkiye Facebook sayfasından ulaşabilirsiniz- Peki bu ürünü deneyenler, sizler memnun musunuz bu paletten -veya palet serisinin başka renklerinden- :) Yorumlar kısmında paylaşırsanız sevinirim. :) Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle, sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog | Instagram: mugelubic

12 yorum:

  1. bende de jazz night rengi var, ben de severek kullanıyorum :) güle güle kullan mige :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onun da renkleri güzelmiş ^_^ Sen de güle güle kullan canım :)

      Sil
  2. renkler süperrrr :) bende bloğuma beklerimm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de süperler :)

      Mutlaka göz atacağım, sevgiler :)

      Sil
  3. bursa'da rossmann yok ne yazık ki :/ ama palete, renklerine bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bursadaki Boyner yakınsa sana oradaki NYX standuna göz atabilirsin belki veya Boyner'den Online sipariş de verebiliyorsun bildiğim kadarıyla :)

      Sevgiler <3

      Sil
    2. Aa boyner'de var mı bilmiyordum çok teşekkürler bilgi için :)

      Sil
    3. Evet artık NYX ürünleri Boynerlerde de satılıyor :) Sanıyorum her Boynerde de standı vardır, benim gittiğim her Boyner'de vardı; umarım Bursa'dakinde de vardır :)

      Sevgiler <3

      Sil
    4. Yazının sonunu okumamışım çok pardon ben rossmann'ı görünce kestirip atmışım yok diye çok özür dilerim ^.^

      Sil
  4. Hiiç sorun değil, insanık hali gözden kaçabiliyor :)

    YanıtlaSil
  5. bu palet gercekten bi harika. ne sürecegini bilmedigin zamanlarda kurtaricidir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle! Hatta boyutu da çantaya atmaya pek müsait, acil durumlarda da son derece kurtarıcı :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...