24 Mayıs 2014 Cumartesi

Nivea Pure&Natural Tonik: "Cildini derinlemesine temizlemek hiç bu kadar güzel kokmamıştı belki de."





Herkese merhaba! :)
Bu kadar makyaj malzemesi gösteriyoruz ama bunların bir de ciltten temizlenmesi gerekiyor değil mi? Eminim çoğunuz, makyaj malzemelerinin ciltten iyi temizlenmediğinde ne gibi tehlikelerin bizi beklediğini okumuş veya izlemişsinizdir. Misel su, yani makyaj temizlemede kullandığımız yüzbinlerce etkili sular, ne kadar amacına ulaşıyor emin olamıyoruz.Cilt temizliğimizde muhakkak kullanmamız gereken ürün: Tonik. Çünkü tonik, ciltteki kalıntıların temizliğini ve gözeneklerin bu kirlerden arınarak sıkılaşmasını sağlar. Tabii cildiniz hipoalerjikse hemen her toniğe koşmayın. :) Bu yazımda ise 2-2,5 aydır severek kullandığım bir tonikten bahsedeceğim, yazının devamında buluşalım :)





Gördüğünüz gibi ürünün yarısına geldim neredeyse, bu da yorumlamam için bana hak tanımış oluyor :) Cildim yağlıya dönük karma, bu nedenle her bulduğu fırsatta minik minik akneler pırtlamaya müsait. Bunların oluşumunu tetikleyen bir etken de cildin iyi temizlenmemesi. Elimdeki misel su yeterli diye düşünüyordum, ama değilmiş demek... Ben de uzun zamandır gözümü kestirdiğim bu ürünü bir indirimden edinmiştim 13TL'ye.

Burada da kullanımı ve içeriğiyle ilgili öne çıkan detaylar var. %95'inin doğal içerikli olması içimi bir derece rahatlattı diyebilirim. Doğal ve doğala yakın ürünleri kullanmak, birçok kişi gibi, benim de tercihim. Göz çevresine sürmemeniz de önemli bir detay, o bölgenin derisi çok çok narin olduğu için bu ürün fazla gelebilir. Buna dikkat ederek uygularsanız çok çok iyi olur :) Şimdi ne kadar iyi temizliyormuş birlikte görelim:


Adım adım bu fotoğrafı inceleyelim: *İlk bölümde elimin üstüne biraz kapatıcı uyguladım. Bakalım tonik ne kadar başarılı olacak bu ürünü cildimden arındırmada. *Orta bölümde ise bir pamuk yardımıyla ilk adım olan misel suyu uyguladım. Ardından da tonik ile geçtim. *Son bölümde ise misel su ürünün tamamını çıkartmış gibi görünse de toniği uyguladığım pamuğa bakacak olursak, aslında cildimizde misel suyun temizleyemediği ürünün olduğunu ve toniğin bunu güzelce çıkarttığını görüyoruz. Özetle başarılı bir ürün diyebiliriz fiyatına göre. Kokusu da mükemmel. Pure&Natural serisindeki tüm ürünler gibi şahane taze bir kokuya sahip. -Seriden kullandığım diğer ürünlerle ilgili inceleme yazıma buraya tıklayarak ulaşabilirsiniz.- Nivea'nın bu ürününe Watsons, Gratis, Rossmann gibi zincir mağazalardan veya büyük marketlerin Kozmetik reyonlarından ulaşabilirsiniz.






Severek kullandığım bir ürün, ancak bu bittikten sonra Clinique'in bir ürününe başlayacağım Anti Blemish serisinden, cildimin düzgünleşmeye ihtiyacı var :) Siz bu ürünü denediniz mi veya bu yazıdan sonra denemeye var mısınız? :) Yorumlar kısmında düşüncelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim. Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle, sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog | Instagram: mugelubic

4 yorum:

  1. Bu benim en sevdiğim toniğim! Fleur de Force önermişti uzun zaman önce ve denemek için aldım, son birkaç ayda tam 3 tane bitirdim ve her indirimde gördüğümde almaya devam ediyorum, çok hafif ve işini çok iyi yapıyor. Benim cildim de yağlıya dönük karma ve cildimi rahatsız etmeyen, kızartmayan nadir toniklerden bir tanesi, ki 823904 tane tonik denemişimdir :D Sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa, o tavsiyeyi kaçırmışım ben. Bu serinin başka ürünlerinden çok memnun olduğum için, özellikle kokusu ah, denemek istemiştim. Benim de cildim yağlıya dönük karma ve kesinlikle hiçbir irritasyon yapmadı. Senin de memnun olman çok sevindirdi! :)

      Teşekkür ediyorum güzel yorumun için, öpüyorum <3

      Sil
  2. Bende severek kullaniyorum bu tonigi daha oncesinde gul suyu ve limonlu soda kullaniyordum onlarda dogal ve etkili toniklerdi benim icin :)

    YanıtlaSil
  3. Limonlu sodanın methini çok duydum, yazın mutlaka deneyeceğim :) Tavsiye için teşekkür ederim ^_^

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...