12 Mayıs 2014 Pazartesi

Mim|Tag: "Siz Hiç?"


Herkese merhaba! :)
Canım blogger arkadaşım Nisa, nam-ı diğer Bayan Vertigo, beni "Siz Hiç?" miminde bir güzel mimlemiş! O zaman hemen sorulara geçelim, bakalım "ben hiç" yapmış mıyım ^_^ 



Siz hiç gerçek aşk nedir bildiniz mi?
Evet evet evet! :)
Siz hiç acı çektiniz mi?
"Çekmediğim dertler, çile kalmadı." fon müzik girelim. Her duygunun bir de zıttı var şu dünyada, eğer acılar olmasa güzelliklerin kıymeti olmazdı diyip bunlara sabretmek lazım. Çekmeyen yoktur.
Siz hiç insanların taa gözünün içine baktınız mı?
Çekingen olduğum yıllarımda yapamadığım ama son birkaç yıldır üstünde özellikle durduğum önemli bir konu. Bakarım, affetmem.


Siz hiç salıncakta sallanıp bulutları yakalamaya çalıştınız mı?
Bulutları yakalamaya çalışmadım ama gözümü bir buluta dikip ona bakarak sallandım :)
Siz hiç ayağınız takılıp düştüğünüzde bayılana kadar güldünüz mü?
Eğer bu olayları dalgaya almaz, oturup canımı sıkarsam daha kötü sonuçlar doğurduğunu gördükten sonra; evet, güldüm! :)
Siz hiç parmak yarışı yaptınız mı?
Parmak "güreşi" yapmayan bizden değildir.
Siz hiç ruh çağırdınız mı?
Arkadaşlarım bir-iki kere tutturmuştu da böyle şey olmaz diyip sinirlenip kalkmıştım diye hatırlıyorum: Mazeretim var; asabiyim ben.
Siz hiç pamuk şeker yerken elinize yüzünüze bulaştırdınız mı?
Onun raconu öyle, bulaştırmadan yiyebilen var mı ki? :)
Siz hiç bir gece yarısı uyanıp sevdiğiniz birinin nefesini dinlediniz mi?
Bu sorudaki anlam "duygusal ilişkide olduğum birisi" olmak zorunda değil ise, gece uyanıp annem hastayken iyi mi diye kalkıp gidip baktığım olmuştur. Onun iyi olduğunu görmek için :)
Siz hiç saatlerce köpük banyosu yaptınız mı?
I-ıh. :(
Siz hiç çimlerin üstünde çıplak ayak yürüme keyfini yaşadınız mı?
Tabii, toprak elektriği, siniri, stresi alır götürür derler. Ne güzel olur o serin çimlere basmak <3
Siz hiç yağmur altında çılgınca koştunuz mu?
Yağmurdan kaçmak için koşmuşumdur şemsiyem yoksa; saçım kabarıyor napayım :(
Siz hiç bir günü hayıflanmadan geçirdiniz mi?
Eh, insan her gününden şikayetçi olmaz herhalde, geçirmişimdir ^_^ 
Siz hiç sesiniz kötü olsa bile bir şarkıyı bağıra bağıra söylediniz mi?
Bkz: Evde/Odada yalnızken karaoke yapan Müge.
Siz hiç kendi takımınız yense bile karşı takımı alay etmeden medenice tebrik ettiniz mi?
Çünkü profesyonellik bunu gerektirir 8|
Siz hiç yardımlaştınız mı?
Bencil bir insan olmadığımı düşünüyorum, tabii ki her günümü insanlara faydalı bir şeyler yapabildim mi diye düşünerek geçiriyorum. Konu ne olursa olsun, eğer benim katkım olabilecekse, elimden geleni yaparım :)
Siz hiç saatlerce beklemenize rağmen acelesi olduğu her halinden belli birine yerinizi verdiniz mi?
Önceki soruda verdiğim cevabı baz alarak: Tabii ki, acelesi varsa öncelik veririm :)
Siz hiç etraf "ne der?" diye düşünmeden bir kez rahatça hareket ettiniz mi?
"Deliyim gözü kara deliyim, yakarım Roma'yı da yakarım ben." diye hareket ettiğim çok oluyor. Artık insanlara aldırış etmemeyi daha da iyi öğreniyorum sanırım :) 
Siz hiç gönlünüzce yaşadınız mı?
Haksızlık edip yaşamadım diyemem, ama her gün değil. Yoksa kıymeti kalmazdı :)

Bu mim/tag için teşekkürler, ben kimleri tagliyorum acaba:


Eğer mimlediğim/taglediğim blogger arkadaşlarım da bu mime/tag'e yer verirlerse bloglarında çok sevinirim. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere <3

Sevgiler,

Twitter: @MugeLubicBlog |Instagram: mugelubic

2 yorum:

  1. eline sağlık kuzum, pek güzel olmuş :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim beni de dahil ettiğin için bu mime <3 Beğenmene de çook sevindim ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...