20 Mayıs 2014 Salı

Essence Eye Sorbet - Illuminating Hazelnut: "Rengine aldandım, sana kandım sim bombası..."

Herkese merhaba! :)

Yaz mevsimindeki dehşet sıcaklarda akan makyajınız, anında dağılan farınız ve pandaya dönen gözleriniz sizin için de sinir bozucu, değil mi? Bunun için de, sıcaktan toz ürünlere göre daha az etkilenen krem ürünlere yöneliyoruz. Ama krem ürünün de yapısının çok iyi olmasını istiyoruz. Sizi az sonra bir ürünle tanıştıracağım ve krem ürünler ile ilgili bildiğiniz her şeyi unutacaksınız. Haydi başlayalım:




Üç hafta önce Ankara 7. Cadde'deki Gratis'e şöyle bir girip bakayım dediğimde Essence standında daha önce hiç dikkatimi çekmemiş bir ürünle karşılaştım. "Essence'in krem farı varmış!" diye sevinip hemen beğendiğim bir ton bulup, testerı olmadığından denemediğim halde, kasaya yöneldim. Göz kapakları yağlıca olan biri olduğum için de baz olarak krem far kullanmayı çok seviyorum. -Az sonra fotoğraflarda da farkedeceğiniz üzere- Ürünün yapısını o kadar merak ettim ki fotoğraflamadan önce dayanamayıp oturduğum bir café'de açtım. Ürünün koruma bandı yokmuş hatta. Bir de ne göreyim açtığımda, minik bir parmak izi! Geri götürmeye üşenmem aslında bu gibi durumlarda ama, çok da önemli değil diyerek, oradaki ürünü biraz kazıyıp alttaki kısmından hemen bir miktar ürünü parmağıma aldım. Bendeki rengi Illuminating Hazelnut.




Ama o da nesi! Jel formunda, böyle straforları parçalayıp bir kabın içine koymuşlar gibi bir his parmaklarımda... Krem fardan beklentim; hafif tereyağımsı olması, rengini iyi vermesi ve göz kapaklarımda kayarak yedirilmesi. Ama bu hiç öyle değildi. Daha detaylı inceleyebilmek için odama dönmeyi bekledim. Odaya geldiğimde ise daha fazla miktarda ürün alıp denemeye başladım. Ama tek yaptığı şey büyük bir sim bombası yaratmak ve o güzel renkten eser bırakmamak. Fotoğrafta sol tarafta olan direkt minik kavanozdan alıp sürülmüş, sağ tarafta olan ise dağıtılmış hali.


Ürünü araştırdığımda ise geçtiğimiz yaz-sonbahar zamanı çıkmış bir koleksiyon olduğunu öğrendim. Belki yapısı zaman içinde bozulmuştur emin değilim. Ancak hiç mi hiç memnun kalmadığım bir ürün oldu. Sim kullanmak istediğim göz makyajlarımda biraz biraz kullanırım ama bitirebileceğim bir ürün olduğunu sanmıyorum. Fiyatı da 8-9 TL civarı idi, fişi atmış olduğum için tam fiyatını bulamadım maalesef. Ama paranızı bu ürüne harcamayın zaten canım, gidin Wet'n Wild'lar geldi ne güzel onlara göz atın ^_^

Yazının başında belirttiğim üzere "krem ürünlerle ilgili her şey"i unuttunuz değil mi? Krem farlarla tanışmak için maalesef talihsiz bir ürün. Siz bu ürünle daha önce karşılaştınız mı? Deneme gafletinde bulundunuz mu? Bu ürünü bitirebilmek için alternatif çözümleriniz ne olabilir? Bakın düğün mevsimi de geliyor, bol simli akraba makyajlarına iteleyeceğim yoksa O:)

Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle, sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog | Instagram: mugelubic

5 yorum:

  1. Geçen gün büyük essence standında gördüm aa ne güzel duruyor dedim bir parmakladım kaç kaç kaaaç dedim =D Yumuşacık yapıları var keşke renklerin içine simi çuvalla koymasalarmış =S

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok büyük bir hayal kırıklığı oldu benim için :( Çok üzüldüm, rengini de çok sevmiştim halbuki :(

      Sil
  2. size tavsiyem oriflame'ın yeni krem farı the one. hem kalıcılığı hem de sürümü açısından epey güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çevremde Oriflame temsilcisi yok, o yüzden ulaşmam mümkün değil maalesef :) Teşekkürler tavsiyeniz için :)

      Sil
  3. Merhaba,
    Blogunuzu yeni keşfettim,takibe aldım.. İlk çekilişimi yapıyorum. Davetlisiniz :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...