7 Mayıs 2014 Çarşamba

Boyner Clinique Alışverişim: "Sivilcelere ölüm!"






Herkese merhaba! :)

Cildimizin en değerli varlığımız olduğu sürekli dönen duran reklamlarda hatırlatılıyor bizlere değil mi? Peki ona gerçekten iyi bakabiliyor muyuz? Ben kendi adıma çok emin değilim. Yani, bir şeyler yapmaya çalışıyorum, temiz tutmaya özen gösteriyorum ama.. Yağlıya dönük karma bir cilde sahipseniz hayat bazen gerçekten zor olabiliyor. Bu yazımda da bu soruna çözüm olmasını umduğum bir alışverişimden bahsedeceğim. :)









Sevgili arkadaşım, Oreo Seven Kız blogunun sahibesi, Zuhalciğimle cilt yapılarımız çok benziyor, yazılarını takip ettiğim günden beri yaptığım çıkarımlarla bu, çok da zor olmadı işin doğrusu :) Son dönemlerdeki düzensiz beslenmem, okuldaki birtakım nedenlerden dolayı yoğun stres ortamında olmam vs. sebebiyle yüzümde, benim "fısır fısır" diye tabir ettiğim, minik minik sivilceler oluşmaya başladı. Bunlara bir çözüm ararken yine aklıma Zuhal geldi tabii; kendisinin Clinique Anti Blemish yazısını ve ilgili yorumlarını da hatırladım ve bu ürünü daha yoğun biçimde araştırmaya başladım.

Dedim ki araştır araştır nereye kadar, bir git bak bakalım Müge şu Clinique standlarından birine, cilt uzmanları elbet yardımcı olacaktır. Ben de okuluma en yakın olan Cepa Boyner'deki Clinique standını seçtim bu iş için. Öncelikle şöyle bir durum birçoğumuzda vardır, buna eminim: "Oradaki görevliler beni aşağılayacak, gidince ilgi göstermeyecek, laf çarpacak." Bazı başka markalar için de bu tip düşüncelere sahip olanlar olabilir. Ama bunlar kesinlikle yanlış, bir kez daha anladım. Sonuçta onlar o ürünler üstüne "odak eğitim" almış kişiler ve tüm detaylarıyla bilmelerinde, bunları söylemelerinde veya bunlarla ilgili bizlere sorular sormasında bir yanlışlık yok. Bu tip bir alışveriş yapmayı planladığınızda da orijinal sitelerinden fiyatlara bakmanız size hangi boy ürün almanız konusunda da fikir verecektir. Eğer bütçeniz tam boy ürün almaya yeterli değilse küçük/seyahat boylarını edinin, bunda bir ayıp yok :)



Standa ulaştığımda ise bir Satış Danışmanı bir de Cilt Eksperi vardı. Hemen beni rahat ve yüksekçe bir koltuğa aldılar, ben de cildimle ilgili problemi paylaştım. Bu problemim doğrultusunda yaptığım araştırmalarda da Anti Blemish'in bana uygun gibi göründüğünü söyledim; eksper cildimi inceledikten sonra haklı olduğumu söyledi. Satış Danışmanı da günlük rutinimi ve kullandığım ürünleri sordu. Ben de uygun fiyatlı ürünlerden kullandığımı bahsettim. O da, tabii bir satış politikası da var işin içinde ama, devam ürünlerini kullanmamın cildimin toparlanmasını hızlandıracağından bahsetti. Eksper hemen cildimi uygun ürünlerle temizledi.

Ardından, cildime uygun olan Clinique Anti Blemish fondöten rengimi bulmama çalıştık, kararımız Fresh Natural renginden yana oldu :) Uygun bir pudra ve sevimli bir allıkla da makyajımı tamamladık. Ardından da tamamlayıcı cilt bakım ürünlerine geçtik. Boyner'de Anneler Günü dolayısıyla 2. ürüne %40 indirim varmış; buna göre tam boy ürünlerin ve küçük boy ürünlerden oluşan setin fiyatlarını hesapladık. Ben setten yana kullandım tercihimi, sonuçta daha önce kullanmadığım bir ürün, memnun kaldığım takdirde tam boyunu toparlamaya başlayabilirim :)


Ardından bir tabloya ben ve ürünlerimle ilgili bilgilerimi doldurduk. Böylece Clinique'e nerede, ne zaman gidersem benim ihtiyacım olan ürünleri bilecek ve bana daha hızlı bir şekilde yardımcı olabilecekler. Oldukça bilgilendiğim ve yararlı şeyler öğrendiğim bir alışveriş oldu. Boyner Cepa Clinique standında benimle ilgilenen nazik görevilere teşekkür ederim, adlarını sormadığım için üzgünüm.

Clinique Anti Blemish Fondöten'e 89 TL, Cilt Bakım Setine de, %40 indirimiyle birlikte, 45 TL ödedim. Şimdi beni bir test süreci bekliyor. Bakalım cildim bu ürünleri sevecek ve sivilcelerden kurtulacak mı? Peki siz bu tip bir dermokozmetik ürünü denediniz mi? Sonuçlardan memnun musunuz? Yorumlar kısmında paylaşırsanız sevinirim :)

Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: MugeLubicBlog | Instagram: mugelubic

4 yorum:

  1. Umarım fondötenden memnun kalırsın Müge'cim:) Benim cildimi kışın epey kuruttu. Yaz ve bahar ayları için çok daha ideal. Güzel günlerde kullan hepsini<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy umarım. Yapısı ince olduğu için yazın daha ideal olacak hem, sonucunun da iyi olacağını umuyorum. Çünkü cilt kötüyse üstüne ne sürersek sürelim kötü olacak. Cildimin düzelmesinde faydalı olsun diyelim, öyle olsun ^_^ <3

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Ayy şimdi gördüm! Hemen bakıyomuşum, yapıyomuşum! ^_^

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...