5 Mayıs 2014 Pazartesi

Bobbi Brown Corrector: "Morluk mu? O da ne demek!"

Herkese merhaba! :)

Bugünün yazısı bir high-end markaya ait bir "düzeltici", tabii ki Bobbi Brown Corrector'dan bahsediyorum! ^_^ Yaklaşık 3 aydır kullanıyorum ve artık yorumlamamın zamanı geldi diye düşünüyorum. Fotoğrafları da ilk aldığımda çekmiştim, o zamanki pürüzsüzlüğü <3 Her neyse, konudan ayrılmayıp direkt yazıya geçiyorum; keyifli okumalar:


Öncelikle bahsetmeliyim ki genetik olarak çok koyu göz halkalarına sahibim ve bundan nefret ediyorum. Tabii genetik bir durum olduğu için de daha fazla uyumak, daha iyi beslenmek, vb. çareler yararsız. Yapılabilecek tek şey ise bunu kozmetik cennetinin nimetlerinden faydalanarak kapatmak. Ancak her ürün de bu amaca hizmet etmiyor, edemiyor. Morlukları dengelemek ve onları yokmuş gibi gösterebilmek için onları nötrleyecek ve silecek bir ürün gerekiyor. Bunun için de yaptığım araştırmalar sonucu, özellikle sevgili Görkemciğimin tavsiyeleri sayesinde, bu 1.4 gr.lık mini mini ürünü denemeye karar verdim.


Ankara'nın yeni gözdesi, elit AVM'miz Next Level'daki Bobbi Brown mağazasını bu amaçla ziyarete karar verdim. Next Level AVM Bobbi Brown Mağaza Müdürü Dilek Hanım beni karşıladı ve Corrector bakacağımı söylediğimde renk seçimi konusunda yardımcı oldu. Öncelikle yüzümdeki makyajı temizleyip Bobbi Brown Cilt ürünleriyle cilt bakımımı tamamlayıp yüzümü ihityacı olan nemine kavuşturdu. Ardından yağsız stick fondötenleri çene kemiğim ve boynum arasında deneyerek bana uygun rengi seçtik, Light to Medium Bisque. Satın aldığım gün 75 TL idi bu ürün, ancak o günden sonra yeni zamlı fiyatıyla satışa sunulacağını da eklemişti Dilek Hanım.


Tabii benim unuttuğum bir nokta vardı, kendi rengimden iki ton koyusunu almalıydım bu nötrleme işlemi için, dolayısıyla biraz açık geliyor rengi şu anda bana. Yapısından söz etmem gerekirse; yapısı oldukça kalın. Göz çevrenizi iyi nemlendirmezseniz biraz kuruluk yapabiliyor. Ama örtücülüğüne asla ve asla bir şey söylemem mümkün değil, adeta sihirli! Kesinlikle vaatini yerine getirebiliyor. Sonuçta kuruluk problemi de iyi bir göz kremi ile aşılabilecek bir sorun :)


Peki ben bu ürünü nasıl uyguluyorum: Temiz cildi nemlendirdikten sonra hemen göz altlarıma bu corrector'ı uyguluyorum. Sonra corrector'a çok da değdirmeden tüm yüzüme fondötenimi uyguluyor ve kapatıcımı corrector'ımın üstüne yediriyorum. Fondöten ve kapatıcının alakasız durmaması için de birleştikleri hattı güzelce dağıtıyorum. :)

Sizin göz altlarınızdaki morluklar ne alemde? Böyle bir ürüne ihtiyaç duyuyor musunuz veya çoktan kullandınız mı? :) Haydi yorumlarda paylaşın! ^_^ Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle, sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...