27 Mayıs 2014 Salı

Avon Ultra Color Lipstick, Tangerine Tango: "Dudakların kurumadan trendleri takip etmek hiç bu kadar kolay olmamıştı!"

Herkese merhaba! :)

Bildiğiniz gibi bu yaz dudaklar ve tırnaklar başta olmak üzere bir turuncu patlaması var. Çok iddialı, sımsıcak ve tam bir yaz rengi :) Cilt alt tonum sıcağa yakın, bu nedenle turuncunun bana yakışacağını düşündüm. Yaz boyu severek kullanabileceğim güzel bir turuncu ruj arayışına girmiştim, ki AVON Temsilcisi sevgili arkadaşım Bengi'nin getirdiği bir katalogta rengini gördüğümde bayıldığım bir rujla karşılaştım ve hemen sipariş ettim! Bakalım nasıl bir ürünmüş, yazının devamında buluşalım! :)



Öncelikle ürün bildiğimiz ruj formunda. Çok güzel bir kokusu var, kesinlikle kimyevi-plastiğimsi filan bir kokusu yok, mis gibi! 3,8 gr.lık ürün var içerisinde, örneğin bir MAC ruj 3 gr. oradan bir kıyaslama yapılabilir belki ileride bahsedeceğimiz fiyat/kalite, fiyat/performans kriterlerinde. Yapısına gelecek olursak, kremsi diyebilirim. Dudakta güzelce kayıyor ve kurutma yapmıyor. Benim için çok önemli bir özellik nem vermesi, ki içerdiği shea yağı ve E Vitamini dudak bakımı anlamında benim beklentimi karşıladı. Aynı zamanda içinde SPF 15 de var, güneşten de koruyor dudakları :) Gelelim duruşuna:


Renk turuncu-kırmızı arasında. Buradaki ışık sağolsun, aslında daha canlı bir renk. Tüm dikkatler üstünüzde toplanıyor ciddi anlamda! İçinde belli belirsiz, mini minicik ışıltılar var. Yarı mat bir ruj yazıyordu sanırım katalogta, örtücülüğü yine görselden de anlaşılabileceği üzere gayet güzel. Kalıcılığının da gayet güzel olduğunu düşünüyorum, bir şeyler yiyip içtikten sonra kremsi kısmı silinse de renk oldukça duruyor. Ben bu ruja ba-yıl-dım <3


Benim bu ruju satın aldığım katalogta bu seri için bir indirim vardı. Yaklaşık 13 TL'ye edinmiştim, son katalogta ise 20-21 TL civarı olmalı. Size en yakın AVON Temsilcisinden bu ürünü sipariş verebilirsiniz. Bu renk size göre değilse eminim serideki bir başka renk sizde harika duracaktır; renk skalası o kadar geniş ki! Bu ürün hakkında siz ne düşünüyorsunuz? Yorumlar kısmında fikrinizi belirtirseniz çok sevinirim! :) Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle, sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog | Instagram: mugelubic

4 yorum:

  1. Wuhuuu süper durmuş tatlım sana çok yakışmış bu renk <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok teşekkür ederim canım ♡

      Sil
  2. çok tatlı olmuşşşşşş

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...