7 Mart 2014 Cuma

İlk Çekilişimin Kazananı!

Herkese merhaba! :)

Bildiğiniz gibi yaklaşık 2 hafta önce bir çekiliş başlatmıştım. 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'ne yetiştireceğimi söylemiştim bu hediyeyi; ancak ilk çekilişim olduğu için belki kontrol işlemlerinin biraz zaman alabileceğini de belirtmiştim.

Şimdi sıra geldi kazananı açıklamaya:




Tebrikler! Hediyeyi gönderebilmem için bana 9 Mart Pazar akşam saat 19:00'a kadar muge.lubic@gmail.com'dan mail atmış olmanız gerekiyor ad-soyad-adres ve telefon bilgilerinizi. Çünkü yine belirttiğim üzere 10 Mart Pazartesi günü kargoya vereceğim pakedi :)

Eğer bana belirttiğim tarih ve saate kadar ulaşmazsanız maalesef çekilişi tekrarlayacak ve yeni bir kazanan belirleyeceğim.

Bir sonraki yazıda veya çekilişte görüşmek üzere; sevgiler! ^_^

Twitter: @MugeLubicBlog

2 yorum:

  1. listede adımı göremedim ama tüm şartları da yerine getirdiğimi sanıyordum?

    YanıtlaSil
  2. Merhaba. Listeyi tekrar kontrol edeceğim, ancak kazanan kişiye bu sabah kargolamayı yaptım. Benim yaptığım bir eksiklik varsa çok özür dilerim ama çok kontrollü gittim tek tek kontrol panelideki yorumlar kısmından baktım. İlk çekilişim olduğu için bir acemilik yaptıysam çok özür dilerim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...