2 Şubat 2014 Pazar

The Balm Meet Matte Palette: "Her sakallıyı deden, her simli farı güzel sanma!"

Herkese merhaba! :)

Bugünün yazısı yine bir ürün inceleme ve onun üstüne konuşma olacak. Umarım hoşunuza gider, yorumlarınızı mutlaka bekliyorum. :) Haydi başlayalım:

||

The Balm Meet Matte Palette: "Shimmer may get you from Point A to Point B, but Matte goes anywhere!"

Hello everyone! :)

Today's post will be on, as you understood from the header, a review and talking on the product from a personal perspective, and I'm waiting for your comments. :) I hope that you're gonna like it. Let's go!:




The Balm markasının çıkarttığı ve Türkiye'ye getirdiği çoğu ürünü bayılarak kullanıyorum, özellikle de paletlerini. Bu palet de günlük kullandığım ve çok sevdiğim bir ürün, paketlemesi de çok tatlı. Boyutları seyahat için çok ideal veya çantanızda makyajınızı tazelemek/küçük dokunuşlar yapmak için farlarınızı da taşıyorsanız hiç korkmadan, ağırlık yapacağını düşünmeden çantaya at-çık'lık. Hem de kendinden bir de aynası var, harika! 9,5 gr'lık ürün içeriyor, yani her bir far yaklaşık 1 gr, ki uzunca bir süre sizi kotaracak ürün var demektir. Paletin adından da anlayacağınız üzere bu palet, mat farlardan oluşuyor.

||

I'm really in love with the products that the Balm produces and sells in Turkish Cosmetics market, especially the palettes! This palette is one of the permanent items of my daily basis, also what I can say more about its packaging TOTALLY CUTE. It's really suitable to take away for journeys or if you like carrying your makeup products for touch-ups/refreshments, it's super easy! Since it has a magnetic cover, there is too hard for it to spill all over your bag. Also, it has a mirror inside of it, so you don't have to worry about carrying an extra mirror, YEEEY. It includes 9.5 gr / 0.33 oz product, so you will survive, promise. As you can understand by just looking at the name of the palette, it includes matte eyeshadows.


İlk sırada tamamen doğal tonlar; şampanya, sütlü kahve, koyu bir kahverengi daha. Sade bir makyajın anahtarı bu üç renk! Matt Gallagher'ı kaş farı olarak kullandığım da doğrudur. Matt Ramirez ise gölgelendirme işlemi için gözün katlanma yerine ve göz kapağımızın dış köşesine uygulamak için en doğru renklerden birisi. İkinci sırada ise koyu füme, koyu bir mavi ve tam bir bebek pembesi bulunmakta. Bebek pembesinin pigmentasyonunun rengini tam anlamıyla vermesi konusunda olumsuz şeyler söyleyeceğim. Hani pembeyi sürersiniz de beyaz görünür, işte maalesef bu durumu yaşıyorum onda. Kaş altı aydınlatması için mat farlar tercih edenlerin kurtarıcısı olabilir. Son sırada ise çok güzel koyu bir mor, yanlış tabir kullanmıyorsam pastel bir ördek başı yeşili ve güzel, net bir gri var. Yani çoğu kullanılabilir renkler, özellikle dumanlı makyajlarda biraz da olsa farklı renklerden hoşlanıyorsanız.

||

First line, we have all natural tones; champagne, a warm mid-brown, a neutral dark brown. They are the key elements for a basic, but classy makeup. Also, I'm using Matt Gallagher as an eyebrow-shadow. Matt Ramirez is ideal for crease part and the outer corner of the lid to create a smokey eye and to give eyes a good dimension. Second line a dark grey, a dark blue and a baby pink we have. Now let's be honest, Matt Chung, the baby pink, is not good at pigmentation in terms of giving the exact color. It's one of those white-pinks. When you put it on, it looks like white, oh! But it may be a good alternative for highlighting the browbone for the ones prefer matte shadows. The last line has a dark plum, a dark pastel green and an exact grey. All of them are okay to be used, especially if you like a little bit of colorful-smokey eyes.



Palet bir de minik çift taraflı fırçayla gelmekte; bir tarafı açılı eyeliner fırçası şeklinde, diğer tarafı da normal, ancak biraz sert kıllı bir far fırçası. Açıkçası tüm göz kapağınıza far uygulamak için hiç mi hiç kullanışlı değil. Ben farklı markaların far fırçalarını kullanıyorum bu yüzden uygulama yaparken. Ancak mini fırçadan yararlandığım bir durum var! Kaşlarımı doldururken mini fırçanın açılı eyeliner olan kısmını kullanıyorum, o işte oldukça başarılı olduğunu da söyleyebilirim.

||

The palette also comes with a mini double-sided brush, one side of that is an angled eyeliner brush, the other side is a regular, but harsh haired-eyeshadow brush. Well, during the regular eyeshadow application, I prefer not to use this mini brush since it's so teeny tiny. However, whenever I want to fill my brows in, I'm using the angled eyeliner brush-part of the mini brush. It makes the filling-in application so easy, and it is really good at it.


Bunu kullandığımda sanki bir pin-up kızı gelip dudağımın sağ üst köşesine bir ben konduracak gibi hissediyorum. The Balm'ın bende yarattığı algı: Günümüzün pin-up kızları. Güçlü, bakımlı, biraz da gizemli... Sanıyorum artık satışı durduruldu bu paletin, ancak hala Gratislerde mevcut olan, son kalanlardan edinebilirsiniz. Emin olun ki işinize çokça yarayacak bir palet. Hele bir de büyük indirim zamanlarında yakalayabilirseniz harika olur! Sizin severek, günlük makyajınızda vazgeçemediğiniz bir paletiniz var mı? Hadi yorumlarda paylaşın :)
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog

||

Whenever I use this palette, I feel like that a pin-up women will come and put a beauty mark upon my lips. The perception that the Balm created on me: Today's pin-up women. Strong, sexy, cares about her and a little bit mysterious... I guess the Balm sells this palette no more, because you cannot find this palette on their official website. But if you have an opportunity to find the last ones at at your local cosmetics shops etc., don't think much and just buy it! ^_^ I'm sure it will help you during your makeup adventure. So, do you have any palette you use on daily basis and never give up using it? Share it at the comments section down below. :)

Thanks for reading and see you next time. Take care, love,

Twitter: @MugeLubicBlog

10 yorum:

  1. Bunun büyük boyunu almayı istiyordum ama indirimde denk gelemedim bi türlü.. güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elimde bir sürü palet var diye Meet Matte Nude'u almadım, bir tanesinden birkaç farı bitirsem alacağım ama.. :) Teşekkür ederim! :)

      Sil
  2. Benim de ilk yorumladığım ürünlerden biri Meet Matte'ti ve o günden beri de hala çok severek kullanıyorum bu paleti. Renklerin kullanışlılığı ve kompaktlığı tam bir seyahat paleti yapıyor kendisini.
    öptüms.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzel, hepimiz güle güle kullanalım :)

      Sil
  3. Ben bunu alsam mı almasam mı her indirimde bakıyorum. Bu indirimde de bakacağım. Ne zaman alırım bilmiyorum:) ama güzel gerçekten güle güle kullan:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Nude olana kestirdim gözümü ama elimde bir sürü palet var, biraz bitirmeden almayayım diyorum. Bakalım ne kadar dayanabilicem ^_^

      Sil
  4. Şuraya o kadar özene bezene ilk yorumumu yazdım, o da görünmüyor ne hikmetse!

    Bakalım bu görünecek mi? Yoksa yorumlarım aslında ölü müymüş??

    -Melek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görünüyor görünüyor Melek :) Heheh :)

      Sil
  5. Ne kadara aldın normal fiyatı ne kadar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba! :) Ben bu paleti Temmuz ayında satın almıştım, %25 indirimden 36 TL'ye edindiğimi hatırlıyorum. Ancak şu anki güncel fiyatı nedir bilmiyorum. Ama bugün Gratis'te the Balm ürünlerinde %40 indirim başladı, orada yine uygun fiyata bulabilirsin! :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...