3 Şubat 2014 Pazartesi

The Balm Allıklarım ve İncelemesi: "Şeker Kız Candy mi? Heidi mi? Yoksa Jessica Rabbit mi?"

Herkese merhaba! :)

Bugünkü yazıda başlıkta da gördüğünüz üzere the Balm markasının çıkardığı allıklardan benim sahip olduklarım ve onların incelemesi olacak. Umuyorum okumaktan keyif alıyorsunuzdur! :) Haydi başlayalım!

||

The Balm Blushes that I have & review: "Candy Candy? Heidi? Jessica Rabbit? You can be either!"

Hello everyone! :)

Today's topic, as you can understand from the header, is the blushes that I have from the Balm and their reviews. I hope you enjoy reading it. Jump in, "c'est partir!":




Elimde şu an üç tane tekli, bir tanesi de Balm Jovi Rockstar paletinden olmak üzere dört tane the Balm markasına ait allık var. Teklilerden biri meşhuuur Hot Mama, diğer ikisi de Instain serisinden Swiss Dot (soldaki) ve Toile (sağdaki). Paletteki ise Pop | Don't You Want Me "a.k.a Frat Boy"; yani elimde mini boy bir Frat Boy olduğunu söyleyebiliriz. :) Şimdi daha detaylıca bahsetmeye geçelim!

||

I have three seperate and one in Balm Jovi Rockstar palette, four in total, of the Balm blushes. One of the seperate blushes is the famous Hot Mama, the other ones are from the Instain collection (Is it actually a collection? Anyway..) Swiss Dot (Left) and Toile (Right). The one in the palette is Pop | Don't You Want Me "a.k.a Frat Boy", so we can say that I have a mini Frat Boy. :) Now, let's move on to the details!




  • Hot Mama içinde altın ışıltılar olan bir şeftali, özellikle yazın ve yazdan sonbahara doğru geçerken kullanmayı sevdiğim bir allık. Çünkü o zaman gün ışığında harika duruyor, bronz tenimizle bütünleşiyor ^_^ Kendisi 7,08 gr, oldukça fazla bir miktar olduğunu söyleyebiliriz. Uzuunca bir süre yetecektir. Paketlemesi de çok şık; kapağında sahilde bize poz veren balık etli pin-up kızımız var. Kapağı açtığımızda, benimki kırık olan, bir ayna göz kırpıyor bize ve o ışıltılı muhteşem renk...
  • Instain serisindeki allıklarımızdan ilkine geçelim: Swiss Dot. Kendisi kırmızıya dönük bir mercan (BU NASIL BİR TABİR) açıkçası, oldukça da pigmentli. O yüzden azar azar sürüp iyice karıştırarak kullanmakta fayda var. Yoksa yanaklarınıza tuğla kırmışsınız da onun tozunu sürmüşsünüz gibi bir görünüm oluyor, hoş değil ^_^ Instain serisindeki ikinci allığım Toile ise çok tatlı, canlı bir pembe! Bu allık da pigmentasyonu yüksek olduğu için dikkatli kullanılmalı, fazlası direkt Heidi. Allık fırçamızı minicik bir dokundurup "pıtpıt da pıtpıt" diye uygulayıp bir güzel karıştırırsak çok doğal bir görüntü elde edebiliriz. Instain serisindeki bu allıklar 5,5 gr, yani Hot Mama'dan (ve diğer tekli allıklardan) daha düşük gramajda, ama yoğun pigmentli oldukları için az bir miktarı da yeterli geliyor. Paketlemeleri bir moda dergisi kapağını andırıyor, İngilizce ve Fransızca olarak yazılan ürün açıklamaları sanki dergideki konu başlıkları gibi yansıtılmış, oldukça hoş. 
  • Son olarak Frat Boy, pembeye dönük bir şeftali. Benim tenim esmere yakın olduğu için çok çok kendini belli eden bir allık değil, sanki yanaklarım kendiliğinden pembe olmuş gibi bir etki yaratıyor sürdüğümde. Özellikle beyaz/buğday tenlilerde çok beğendiğim ve şiddetle tavsiye ettiğim bir allık. Paletin içindeki miktarı 2.8 gr, bir palete göre iyi bir miktar. Tabii siz 8,5 gr'lık tam boyunu da edinip ömrünüzün sonuna kadar filan kullanabilirsiniz, 8,5 gr, vay!


||


  • Hot Mama is a peachy pinky blush that has golden shimmers in it. Especially for the summer, pre-autumn time, Hot Mama is the one! Because at that time, you know, your skin is bronzy and the sunshine makes it glow. ^_^ It has 7.08 gr / 0.25 oz product in it, so we can say that it is a serious amount of product. It will last for a looong time. :) Its packaging is so cute, there is, kind of chubby, pin up girl on it. When we open it, we have a, mine is broken oops, mirror and that amazing color.... 
  • One of the blushes from Instain: Swiss Dot. It's kind of coral closer to red (WHAT KIND OF SORCERY IS THIS), you know, and it's really really really pig-men-ted! So, you must be really careful, if you don't want to look like you just tear apart a brick and put it on your cheeks, ok? ^_^ My other blush from Instain is Toile, a bright pink! This blush is also highly pigmented, so if you overuse it, you become Heidi. You have to take them onto your brush a tiny bit and then stipple, here's your natural look. There Instain blushes contains 5.5 gr / 0.2 oz, less then the other seperate blushes. Since they are so pigmented and you use tiny bit of them every time, this amount is also enough. Their packaging is like that it is a cover of a fashion magazine and they have captions both in English and French. 
  • So the last one, Frat Boy, is a peachy toned blush. Since my skin is closer to dark complexion, not fair, it doesn't "pop" unfortunately. When I put it on, it gives me the very natural pink cheeks and I'm lovin' it. It has 2.8 gr / 0.1 oz in the palette and it's enough for me, but if you like, you can get the full size, 8.5 gr / 0.3 oz and use it 'till death, wow!


Soldan Sağa || Left to Right: Frat Boy - Swiss Dot - Toile - Hot Mama
Benim tenimdeki duruşları da fotoğrafta göreceğiniz şekilde. Swiss Dot'ın o kadar iddialı olduğuna bakmayın, sadece rengin tonunun iyice anlaşılabilmesi için çok fazla dağıtmadım :)

||

Here are the swatches! P.S.: Swiss Dot is not "getting the spotlight" this much actually, I just did not blend it well to see the actual color easily. :)


...


Ve yazımızın sonuna gelmiş bulunmaktayız, umarım hoşunuza gitmiştir. Sizin de deneyip beğendiğiniz veya bu yazıda görüp hoşunuza giden bir the Balm allığı var mı? Varsa yorumlarda paylaşırsanız çok sevinirim! :) Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog

||

And here's the end of this "chapter", I hope you enjoyed reading it. Do you have any the Balm blush that you love using it or you realized and liked in this post? Share it in the comments section down below! :) Hope to see you next time. Take care, love!

Twitter: @MugeLubicBlog

7 yorum:

  1. Migecim merhaba. Öncelikle yenilenmiş blogunun hayırlara vesile olmasını dilerken--TAMAM TAMAM.

    Allık meselesi benim için bambaşka. Dört- beş tane allığım var ve hepsi de The Balm'ın.

    Hot Mama ve Frat Boy'u yazın epey kullandım. Ama Instain serisi gerçekten bambaşka. Swiss Dot o kadar pigmentli ki kullanırken hala korkuyorum aman çok olmasın, aman palyaçoya dönmeyeyim diye. Amaaa-Houndstooth is my girl! Bu kış neredeyse hep onu kullandım, muhteşem bir renk, pigmentasyon dozunda. Nude rujlarla mükemmel bir makyaj tamamlayıcısı oldu benim için.

    Benden bu kadar. Cici cici yazmaya devam et.

    -Melek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu uzuun ve güzel yorum için binmilyon kere kadar teşekkür ediyorum Milikçim :* The Balm'ın kalitesini tartışmamıza lüzum yok! Ben de Swiss Dot'tan çok çekiniyorum, o yüzden fırçamı azıcıık değdirip ufacık ufacık uyguluyorum, en olmadı pudra fırçasıyla müdahale ediyorum. Napalım :)

      Devam edeceğim diye ümit ediyorum, bakalım ^_^

      Sil
  2. bende bir tek toile yok diğer üçü benim bebekleriim ^^ swiss dot zor bir renk ama ben onu nedense pek bi seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Swiss Dot'ı ben de çok seviyorum, en çok ondan korkuyorum ama en çok da onu kullandım sanırım aldığımdan bu yana :)

      Sil
  3. ben de yorum yapmak istiyorum ama konuya çok uzağım napmalıyım :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana maskara sürmek istediğimi söylemiştim HER ŞEY ÇOK GÜZEL OLACAK BANA GÜVEN *-*

      Sil
  4. 70 milyonun önünde neler diyosun sen aa. Gidiyorum bana göre değilmiş burası :(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...