5 Şubat 2014 Çarşamba

Ortalama bir Müge'nin her gün "bu kadar" makyaj yaptığını biliyor muydunuz?

Herkese merhaba! :)

Bugünün yazısı çoğunlukla yaptığım makyaj ve kullandığım ürünlerle ilgili. Tabii her gün aynı renk farları kullanmıyorum veya aynı ana paleti kullanmıyorum, allığım değişiyor rujuma göre; ama en çok bu renkleri kullanıyorum. Belki sizlere de bir fikir verir, ortak ürünlerimiz çıkar... Haydi bir göz atalım! :)


||

Did you know that an average Müge (Yep, that's my name ^_^ ) puts "this much" makeup on every single day?

Hello everyone! :)

Today's post is on my general everyday makeup and the products that I've been using densely. Of course, I don't use the same eyeshadows everyday or blush may change according to my lip product, etc., but I use this kind of colors usually. Maybe it may give some idea, some common products may occur... Anyway, let's get started !




1- Rimmel London Match Perfection Fondöten - 203/True Beige
2- Rimmel London Match Perfection 2-in-1 Concealer&Highlighter - 040/Soft Beige
3- Deborah Milano Age Reset Concealer - 4/Peach
4- Stay Matte Preslenmiş Pudra||Pressed Powder - 006/Warm Beige
5- The Balm Meet Matte Palette (detaylı yazısı için buraya tıklayabilirsiniz||For detailed review please click here )
6- Essence Şeffaf Maskara||Clear Gel
7- NYC Likit Eyeliner||Liquid Liner - Siyah
8- NYC Big Bold Curl Maskara -üst kirpiklerim için||for upper lashes-
9- Maybelline Rocket Volum Maskara -alt kirpiklerim için||for bottom lashes-
10 - Maybelline Eye Studio Lasting Finish Gel Eyeliner - 01/Intense Black
11- Clinique Chubby Stick - 05/Chunky Cherry
12- NARS Allık||Blush - Amour
13- The Balm Nude Tude Palette - Kullandığım Renkler || The ones that I used: Snobby, Sophisticated, Silly

Bu kadar çok ürünle ortaya çıkan sonucu yüzümün yarısıyla görelim! ^_^

||

Let's see the result with this much product on the half of my face! ^_^


Normalde gözlük kullanıyorum ama makyajı daha iyi anlayabilmeniz için çıkartarak birkaç çekim yaptım. Camdan ışık yansıdığında pek bir işe yaramazdı bu yazıyı yapmanın :) Gördüğünüz gibi kullandığım ürünler gözaltım için yeterli değil, sanıyorum Ankara'ya döndüğümde bir Bobbi Brown çıkartması yapmam gerekecek :) Biraz daha karıştırabilseymişim bir de koyu farı. Ama size bir fikir vermiştir. Çok seviyorum bu tonları, o yüzden Nude Tude tam benim paletim!

||

Normally, I wear glasses, but I put them off to make you understand especially how my eye makeup is. You know, when light reflects on the glasses, there is no way to realize actually what is on the lids. :) As you can see, the products I'm using for my under eye area are not enough, so Bobbi Brown, WAIT FOR ME! I wish I could blend my dark shadow more. But you got the idea *wink*. I love these kind of tones on the lids, Nude Tude is my GAL.

Elektriklenen saçlarım için çözüm önerisi olan? || Any advice for frizz? :)
Bu da bugünkü yazının sonu! Şimdi diyeceksiniz "Ürünlerin kapakları kapalıydı, ben bir şey anlamadım bu yazıdan.", "Allık nasıl bir renk tam olarak?", "Jel eyeliner ve likit neden bir arada?" ve belki daha fazlası. Bunların hepsi sırayla birer yazı olarak gelecek, ama siz yorumlarınızla hangisinin daha önce olmasını istediğinizi söyleyip yazı akışına müdahale edebilirsiniz! O yüzden yorumlarınızı bekliyorum. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, sevgiler. :)

- Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog

||

That's the end of the post! I think, you're gonna say "Well they are all covered, I don't get much from this post.", "What does the blush look like exactly?", "Why are gel and liquid liner together?" and so on. Each of them will be on blog as different posts. Here's the opportunity for you: You decide which product's post will be first! Tell me what you want in the comments section down below. Hope to see you next time. Take care, love mwwwah!

Twitter: @MugeLubicBlog

4 yorum:

  1. Ba-yıl-dım çok hoş olmuş gözlerin tam yüzüne gitmiş:) ayy bak 14 Şubat indiriminden nude tude yi alırsam sebebi SENSİN. Ahahah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa oley! Loractan sonra gerek olur mu bilmiyorum amaa.. :P Beğenmene sevindim Zuhalcim :)

      Sil
  2. Çok hoş olmuş ama en çok dudaklara bayıldııım ^^ Renk sana çok yakışmış ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa çok teşekkür ederim! :) Sanırım Chubby Sticklerim arasında en sevdiğim renk... :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...