8 Şubat 2014 Cumartesi

Nivea Pure&Natural, 3 Ürün: Hem mis kokulu hem de doğala en yakın. OH

Herkese merhaba! :)

Günün yazısı Nivea Pure&Natural serisinden sahip olduğum üç ürün ile ilgili: Deodorant, Roll-On ve Makyaj Temizleme Mendilleri. Eğer siz de bu ürünleri merak ediyorsanız, sizi yazının devamına davet ediyorum! ^_^

||

Nivea Pure&Natural, 3 Products' Review: Fragrant and really clean. WELL

Hello everyone! :)

I don't know if you have this set with the same name, but I'm going to talk about these ones anyway :'( (Yes, you have them with the same name --> http://www.nivea.co.uk/products/sets/pure-and-natural ) I'm going to talk about the deodorant, the roll-on and the refreshing cleansing wipes. If you are curious about these products, let's go to the rest of the post! ^_^


Başlarken: Ürünlerin içeriğinin "tamamen temiz"e çok yakın olması rahatlatan bir bilgi olacaktır. :) Öncelikle ferah ve doğal kokulardan çok hoşlanıyorum. Gerçekten temiz geliyor bana böyle kokular. Hani ağır, bol baharatlı vs. kokular olur ya, bana aksine daha da kirli, sanki bir şeyleri gizlemeye çalışmış da boca etmiş o acayip kokuları gibi gelir. Bu serinin denediğim bu üç ürünü de bu temizlik hissini yaşatan çok taze kokulu! 

||

While we're starting: It would be good for you to know that their ingredients are really close to "purely clean". :) Firstly, I really like scents that are really fresh and natural. I really feel like that they make everything clean. Also, I feel like that the really heavy fragrances are put on because they try to hide some bad smell, etc. These three products that I've been using made me feel really clean with their fresh smell!


Seriden edindiğim ilk ürün Deodorant. Söylemem gerekirse, Yasemin çiçeğine ve kokusuna bayılırım! Lisedeyken aynı yerden servise bindiğimiz çok sevdiğim bir arkadaşım vardı (Okuyorsan öptüm! :*). Onun evinden bizim beklediğimiz yere gelirken bir Yasemin ağacı varmış, bazen bir-iki tane çiçek koparıp getirirdi ve o mis kokuyla güne başlardık. O yüzden Yasemin kokusuna bayılmamın da ayrı bir sebebi vardır :) Bu serinin deodorantının da Yaseminli olması beni çeken şey oldu, hemen bir tane almalıydım! Gerçekten o kadar taze ve temiz kokuyor ki. İçeriğinin temiz ve pudrasız olması da bir artı, pudralı deodorantlardan maalesef haz etmiyorum.

||

The first product I got from Pure&Natural is the deodorant with Jasmine scent. I really love the scent of Jasmine. Here's a short story for you: When I was in highschool, I had a friend I wait for the school bus with. When she was coming to the point that we were waiting, she was picking a couple of Jasmine flowers from the tree on her road. And we were starting a new day with that fresh, amazing scent. I've been loving Jasmine from those days :) So, I have to get this deodorant immediately! It really smells so fresh and clean. Also, this deodorant includes no powder in it, since I hate deodorants with powder, it is the one for me!


Seriden aldığım ikinci ürün ise makyaj temizleme mendilleri. Birçoğunuzun tanıdığı blogger ve Youtuber (İngilizce terimler için üzgünüm, ama özellikle ikinci terim için tam anlamıyla Türkçe bir karşılık yok sanırım, Youtubeçu demek de komik geldi :'( ) Buket'in videolarında bu mendilleri bayılarak kullandığını anlattığını duyduktan sonra ben de denemek istiyordum, ama sürekli almayı unutuyordum ^_^ En sonunda aklıma geldi ve satın aldım. Hiçbir makyaj temizleme suyu, vs. kullanmadan direkt olarak bu ürünü kullanmak istedim. Öncelikle göz makyajımı sildim, en zor çıkan rimelleri bile oldukça çıkarıyor diyebilirim. Yüz temizliğinde de gayet iyi olduğunu düşünüyorum, çok güzel ve ferah bir etki bıraktığını da söyleyebilirim. Kokusu da gayet güzel :)

||

The second product is makeup removal/refreshing cleansing wipes. I always wanted to try this and, again, always forgot to get one! But finally it is mine. To see the effect of it clearly, I didn't use any makeup cleansing water, eye removal oils, etc. First, I applied a part of one sheet of the wipes to clean my eye makeup. And it was pretty good at cleaning out my mascara which is hard to wipe off. But it is better at removing the face makeup, also, it gives you the really fresh and clean feeling. It smells SO GOOD *-*


                                      

Son olarak aldığım ürün ise bu Yaseminli roll-on. Ben roll-on ürünleri pek sevmem açıkçası, çünkü bazı markaların roll-onlarının bilyeleri haddinden fazla ürün alır, bir süre sonra o ürün yapış yapış olup kalır bilyenin üstünde. Ki bu hoş bir durum değil. Bu ürünü alalı 4 gün oldu ve aldığımdan beri her gün kullandım; gerçi ne kadar başarılı bir yorumlama olabilir emin değilim, yine de ilk izlenimlerimi paylaşmak istedim. Aslında bunu alma sebebim, deodorantı yedeklemek istiyordum ancak hiç kalmamıştı gittiğim Gratis'te, o yüzden roll-on'u denemek istedim. HEP O KOKU <3 Oldukça güzel bir ürün bu da, yine pudrasız ve tam istediğim gibi. Bilyesinde ilk 4 günde bir ürün birikimi sorunu olmadı ama ilerleyen günlerde daha net olarak göreceğiz.

||

The last one is the Jasmine scented roll-on. Actually, I have a prejudice to roll-ons, because the ones that I used years ago were pretty bad :/ Their marbles were getting too much product on it, and the extras were sticking onto the marble and it was really gross... I got this one 4 days ago and I used it every day, of course it is really early to talk about it, but I wanted to share my very first opinions about it with you. The reason I got this one is, actually I wanted to get an extra one of the Jasmine scented deodorant so I wanted to try the roll-on version. DAT SCENT! <3 This one is a pretty good product, and non-powdered: MESA LIKE IT. There is no "extra product sticking onto marble" situation yet, but we're gonna see in the next days.

...

Bugünkü yazının sonuna gelmiş bulunmaktayız. Siz bu seriden bir ürün denediniz mi, izlenimleriniz neler? Denemek istediğiniz var mı? Ben toniğini denemeyi düşünüyorum :) Fikir ve görüşlerinizi yorum kısmında belirtirseniz çok güzel olur! Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog

||

That's the end of this post right here. Have you ever tried anything from Pure&Natural, what have you experienced? Wanna try? I think of trying the toner *-* Let's share your opinions in the comments section down below :) Hope to see you next time, love,

Twitter: @MugeLubicBlog

2 yorum:

  1. makyaj temizleme mendiline bende bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok temiz bi his veriyor, bayılıyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...