9 Şubat 2014 Pazar

NARS Allık - Amour: "Ay biraz utandım ^_^" rengi.

Herkese merhaba! :)

Bugün bahsetmek istediğim ürün NARS'ın tekli allıklarından Amour rengi. Ürün incelemesinin yanı sıra yine bana verdiği hisle ilgili birkaç cümlem olacak :) Yazının devamında buluşalım!

||

NARS Blush - Amour: "*giggle giggle* I'm blushed ^_^" color.

Hello everyone! :)

The product I'll be talking about is a blush, Amour, by NARS. There will be a review, also the feelings that this blush creates on me :) Let's meet at the rest of this post!


Öncelikle paketlemeyle başlayalım. Alışık olduğumuz, NARS'ın klasik çizgisindeki siyah kauçuk bir pakedi var. Oldukça minik ve çantaya atıp gönül rahatlıkla çıkabileceğiniz bir ambalaj. Kapağı olduça sağlam. İçinde bir aynası olduğu için de pratik, ekstra bir ayna taşımanıza gerek yok. 4.8 gr ürün içeriyor ve ben aldığımda 78 TL gibi bir fiyatı vardı; ancak Euro/TRY kur değişiminden dolayı son etiket fiyatı 85 TL olmuş bu allıkların. Gramajına göre gerçekten yüksek bir meblağ, ancak içindeki ürünün kalitesine değiyor gibi geliyor. Çok elzem değil yani :)

||

First things first: Packaging. NARS's classical black rubber package is here! Too tiny that you can easily throw it into your bag and carry around to refresh it. Its cover is really solid. It has a mirror in it, so you don't have to take an extra mirror with you. It has 4.8 gr / 0.16 oz product in it, I think that it's kind of insufficient for me. However, it is worth to use it for its quality.


Rengi, NARS'ın sitesinde "şeftalimsi pembe" olarak tanımlanmış. Pakette de daha çok pembe gibi duruyor, ancak uygulandığında daha kırmızımsı bir hal alıyor. RENGİNE KARAR VER LÜTFEN AMOUR. Mat bir allık. Oldukça pigmentli olduğu için fırçamıza az bir miktar alıp iyice dağıtarak uygulamalıyız. Yoksa elma şekeri yanaklara sahip olabiliriz.

||

Its color is explained as "peachy pink" on NARS' website. In the pan, it looks like more pinkish, but when you apply it onto your cheeks, it turns out to be more reddish. PLEASE DECIDE WHAT COLOR YOU ARE, AMOUR! It is matte and really pigmented. So, you have to be really careful while applying it. Just take a little amount of Amour onto your brush and with small circular motions give it a natural finish.


İyice dağıttıktan sonraki hali de yukarıdaki şekilde. || Here's the swatch above, after giving it a good blend.


Şimdi gelelim hissettirdiklerine: Ben bu allığı çok mutsuzken Sephora'ya girdiğim bir günde satın almıştım. O an beni mutlu edebilecek tek şeyin pahalı bir allık olduğu kanaatine varmıştım, bu yüzden de Benefit ve NARS'ın karşılıklı olarak bulunduğu standlara yönelmiştim. Ki çok bilgili bir Sephora çalışanı tarafından iyice bilgilendirilerek, kendisinin yaptığı iyi bir uygulamanın ardından bu allığı almaya karar vermiştim. Aklım, kendisinin ikinci tavsiyesi olan Gilda'da şimdi de :)

||

Now the feelings: I bought this blush on a day when I was so unhappy, and then just move my way up to Sephora. At that time all I think was that the only way to feel happy is getting an expensive blush. So, I directly went to the section where Benefit and NARS were close to each other. After the very sophisticated salesperson was informing me and applying the blush on my face really nicely, I decided to get this one. However, now I want to get Gilda, his second advice. :)

...

Bugünkü yazının sonuna da gelmiş bulunmaktayız. Sizin kullanıp sevdiğiniz bir NARS allığınız var mı ya da almayı planladığınız? :) Yorumlarda paylaşırsanız sevinirim. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog

||

Well, that's the end of this post. Do you have any NARS blush that you like or plan to buy recently? :) Let's share it in the comments section down below. Hope to see you next time, love x.

Twitter: @MugeLubicBlog

8 yorum:

  1. hiii ben de geçenlerde aldım bu allığı çok sevdiim :D Güle güle kullan Mügee :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihi sağol Egecim sen de güle güle kullan! ^_^ Günlük kullanmak için en ideal renklerden biri :)

      Sil
  2. Çok güzelmiş rengi bayıldım! Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. Amour & Gilda not alındılar. Gişda pek benim rengim değil gibi ama Amour'a kesinlikle bakmam lazım bu tonların hayranı bir insan olarak. Bi de fotoğraflarını biraz büyütsen ya bebişim daha güzel olmaz mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gilda daha net bir kırmızı tabii. Fotoğrafların üstüne tıklayınca zaten kocaman bir slayt gösterisi gibi gibi oluyorlar diye yazıyı işgal etmemek anlamında küçük tutuyordum, ama sonrakilerde öyle yaparım. Güzel hatrını mı kıracağım :)

      Sil
  4. Merhaba! Size ufacık bir öneride bulunacağım naçizane. Rengini göstermek istediğiniz fotoğrafta biraz daha yakın çekim yapsanız sanki daha anlaşılır olur(du). Fotoğrafçılıktan anladığımdan değil de,bir izleyici olarak böyle düşündüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba! :)

      Yorumunuzda çok haklısınız. Ancak tripodum henüz yok, canlı vizör (yani kameranın üstündeki mevcut ekrandan bakıp çekim yapma) özelliği benim kameramda yok. Yok yok'lar bir araya gelince kamerayı rastgele kolumdan yeterli uzakta tutup çekim yapmaya çalışıyorum.

      Ama bu sorunu çözmek için elimden geleni yapacağım, teşekkürler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...