14 Şubat 2014 Cuma

Instagram Cuması #1

Herkese merhaba! :)

Benim için hafta Cuma günü biter, Pazar günü değil. Çünkü derslerim beni haftaiçinde tamamen yoruyor ve yeni bir başlangıcı Cuma günü yapmaya çalışıyorum genellikle. O yüzden her Cuma günü bir önceki haftada neler yaptım ve Instagram'da neler paylaştım bunları paylaşmaya çalışacağım :) Umarım hoşunuza gider, haydi başlayalım!

||

Hello everyone! :)

For me, the week ends on Friday, not Sunday. Because my classes really tires me all, and I make a fresh start on Fridays in general. So, I'm gonna share my Instagram diary on Fridays from now on :) Hope you enjoy this post, let's get started!



 Kronolojik olarak başlayalım :) Geçtiğimiz Cuma henüz tatilim bitmediği için ailemle İzmir'deydim ve küçük bir alışveriş söz konusuydu. Bu güzel çantayı Forever New Outlet'ten %75 indirimle 45 TL'ye aldım, şaka gibi! ^_^

||

Let's go chronogically :) Previous Friday, since my holiday wasn't over yet, I was in İzmir spending time with my family, and a shopping adventure happened! I bought this one from Forever New, with %75 discount. WOW.
 Çay içmeyi ne kadar sevdiğimi kaç milyon kere söylemiştim? Haydi bu da milyonbir olsun! ^_^ Bu sevimli takımı da yine tatilde annemle birlikte aldık, tabağı hariç de yurt odama getirdim. Demlenmiş çay, mm :)

||

How many million-times did I tell you that I love drinking tea? Well, I don't know, so let this one be the million and one! ^_^ I bought this cute set with my mom, and I brought it to my dorm room, but leaving the plate at home intentionally. Brewed tea, mm :)
 Gözlük kullanıyorum ve sıcaklık değişimlerinden dolayı saplarının ayarları bozulabiliyor. Bu yüzden gözlükçüme küçük bir ziyaret yaptım, hem gözlüğümün ayarları tamamlandı hem de yaz sezonu için birkaç model baktım :)

||

I use glasses and with the change in tempreture, its earpieces might have some problems. So I went to my optician, my glasses were adjusted, at the same time I check some sunglasses and optical glasses for next season :)
 Kokoreçi seviyorum, ama İzmir usulü! Sacda sebzeyle harmanlanan kokoreç bana göre değil, o yüzden mangalda iyi kızarmış, ardından da iri doğranmış kokoreç. Sanırım şimdi bir otobüse atlayıp İzmir'e gitmem gerek!

||

It's a traditional dish, lamb or goat intestines cooked in front of a strong fire, kokoreç. I love eating this so much, now I have to take a bus and go to İzmir to eat this again and again. MMM *-*
 Gül desenine bayılıyorum sanırım, ama böyle zarif olanlara. Bu süveter/kazağı da Mango'nun yeni sezonundan aldım, içindeki mavi gömlek de annemin dolabından yürütüldü :P Ah anneler <3

||

I love rose patterns, but only the ones like this chic. I bought this sweater/pullover from Mango's new season, and that blue shirt is from... My mom's closet! ^_^ Oh, moms <3



Bu haftanın güzelliklerinden biri de Kozmela.com'dan sipariş verdiğim Real Techniques Core Collection oldu! Henüz kullanmaya kıyamadım, ama.. Siparişimle ve Kozmela.com ile ilgili yazımı buradan okuyabilirsiniz :)

||

One of the this week's beauties is the Real Techniques Core Collection! I couldn't use it yet, since I'm just staring at it, but... You can read about this order in this post right here. :)
Bu cupcake şeklindeki yüzüğe ne demeli! Çok sevimli değil mi ^_^ Ama üstünde birazcık süsleme yapmak gerek, sanırım renkli ojeler ve noktalama aleti iş görecektir :)

||

How about this cupcake ring? Isn't it so cute?! *-* But I want to make some decorations on it, I guess some colorful nail polishes and a dotting tool will work :)


Son olarak da, her gün yazıları yayınladıktan sonra Instagram'da da paylaşmaya çalışıyorum. :) || I'm trying to post to Instagram about the "Today's Post" :)

Günün yazısı bu şekildeydi, sizin haftanız nasıldı? 14 Şubat'ın bu yazısında hepinizin gününün sevgiyle dolu geçmesini diliyorum, ama yalnız bugün değil her gününüz böyle geçsin :) Eğer bu fotoğrafları anbean görmek istiyorsanız Instagram'da mugelubic adıyla hesabımı bulabilirsiniz, ancak hesabım kilitli. Çünkü beni takip edenlerin kim olduğunu bilmeliyim :) Yazıyla ilgili yorum bırakırsanız sevinirim, bir sonraki yazıda görüşmek üzere, sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: MugeLubicBlog

||

This was the today's post! How was your week? Also, in this 14 February post, I wish you all a day full of love, but hope to be not only this day, every single day you live to be like that :) If you want to see these photographs, you can follow me on Instagram with the name mugelubic. My account is protected, because I'd like to know who is following me exactly, who you are :) Leave a comment down below, and hope to see you next time, love x.

Twitter: MugeLubicBlog

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...