16 Şubat 2014 Pazar

Haftanın Yazılarına Genel Bir Bakış #1

Herkese merhaba,

Pazar günlerimi de 1 hafta boyunca blogta neler yaptım, neler yazdım, buna ayırmak istiyorum. Yazının sonunda da önümüzdeki hafta neler yapacağım onlardan bahsedeceğim, hayatımın içinden birkaç şey paylaşacağım :) Haydi başlayalım!

||

I thought that I can share what I did during a whole week in the blog, what I have written, etc. And then I'm going to share with you some details from my life for the next week ^_^ Let's get started!


10 Şubat, Pazartesi || February 10th, Monday

Dilek Listem #1 / My Wishlist#1

Pazartesi günkü bu yazımda size kısa vadede almayı planladığım kozmetik ürünlerinin yanı sıra hayatım ve okulumla ilgili planlarımdan da bahsetmiştim. Okumak için buraya tıklayabilirsiniz :) / On Monday, I told you about the cosmetics' products that I want to buy in a short period, also the wishes about my life and school. If you want to read this post, click here. :)



11 Şubat, Salı || February 11th, Tuesday

Clinique Chubby Sticklerim / My Clinique Chubby Sticks

Bu yazımda ise elimde olan, büyük sükse yapmış olan dudak ürünlerinden Chubby Stick'lerden bahsetmiştim. Siz de bu hem nem hem de renk veren cici ürünler hakkında bilgi sahibi olmak ve renk örneklerini görmek isterseniz şöyle buyrun! :) / In this post, I wrote about the famous Chubby Sticks that I got. If you want to get to know these cute moisturizing products and to see the swatches, click just right here.



12 Şubat, Çarşamba || February 12th, Wednesday

Kozmela (ikinci ) Siparişim ve Detayları || An Online Order and Its Details

Çarşamba gününün yazısında bir online kozmetik marketi olan Kozmela.com siparişimden, onun detaylarından ve sizin nasıl sipariş verebileceğinizden bahsettim. Okumak için tam şuraya tıklayabilirsiniz. :) / I talked about my online order and its details. Wanna see what I got? So click exact right here. :)



13 Şubat, Perşembe || February 13th, Thursday

Sevgililer Günü'ne İthafen: 5 Pembe / Dedicated to Valentine's Day: 5 Pinks

Bu yazımda ise elimdeki ürünlerden yüz, göz ve dudak makyajınıza yardımcı olacak, kolayca ulaşabileceğiniz ürünlerden "pembe" olanları seçip sunmaya çalıştım sizlere. Eğer günlük hayatınızda da pembeyi severek kullanıyorsanız, bu yazıyı şuraya tıklayarak okuyabilirsiniz; size de bir fikir verebilir ^_^ / In this post, I tried to pick "pink" products, really easy to get, that may help you while creating your face, eye and lip makeup. If you use pink also in your daily makeup, this post may capture your attention. Just click here, or here. Or here *-*


Aynı zamanda Burcugül Hanım'ın beni de etiketlemiş olduğu bir "tag" yazısı da vardı o gün blogta, onu da okumak isterseniz eğer işte burada! :)

14 Şubat, Cuma || February 14th, Friday

Instagram Cuması #1 / Instagram Friday #1

"Cumadan cumaya Instagram'da neler paylaştım?"ı görmek için hazırladığım bir yazı. Bu da yazısı, "gönder gelsin Müge." / It's a post to see "What did I post on Instagram from Friday to Friday?". This is the post, I'm just leaving it here.



15 Şubat, Cumartesi || February 15th, Saturday

Benefit Primping with the Stars

Bu yazıda ise Benefit'in deneme boy ürünleri bir araya getirerek oluşturduğu yüz setlerinden biri ve ürünlerin tek tek yorumlanmasıyla ilgili. Siz de bu set ve içindeki ürünleri merak ediyorsanız tüm sorularınıza cevap olacak yazı işte burada. :) / I talked about one of the Benefit's face-kits that made with getting deluxe size products together! If you are curious about this set and details on the products, the post is just right here. :)


...

Peki ben yarından itibaren bir hafta boyunca neler yapacağım? Yarın itibariyle okulumda Bahar Dönemi başlıyor ve oldukça tempolu bir hafta beni bekliyor. Seçmeli dersler için pek çok bölüm ve hocanın kapısını aşındıracağım, bana şans dileyin! ^_^ Aynı zamanda önümüzdeki hafta beni günübirlik bir İstanbul yolculuğu da bekliyor, çok heyecanlıyım. Yeni derslerim ve bu derslerin hocalarıyla da tanışacağız, bakalım beni nasıl bir dönem bekliyor. Umuyorum hepinizin haftası yeniliklerle dopdolu geçer!

||

So, what I'm going to do for a week starting from tomorrow? From tomorrow, I'm going to begin my Spring Semester and a very busy week is waiting for me. I'm going to go and kind of beg to lost of departments and lecturers for Elective Courses, wish me luck, cross your fingers, do what you can please. I really need it :) Also, I'm going to visit İstanbul for a special occasion in this week, I'm really excited! I'm going to meet my lecturers and try to understand what my classes are all about for the very first time. What kind of a semester is waiting for me? I'M SO EXCITED *-* Hope y'all that your week would be fulfilled totally!

...

Günün yazısının sonuna geldik. Twitter'da konuyla ilgili bilgi vermiştim, ama bu yazının sonunda da belirtmek isterim ki artık yazı düzenim Pazartesi-Çarşamba-Cuma ve Pazar şeklinde olacak. Çünkü beni gerçekten çok yoğun bir dönem bekliyor, blogtan da tamamen vazgeçmek istemiyorum :) Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog

||

Now, here's the end of this post. I want to inform you that beginning from 17th of February, I'll post only on Monday-Wednesday-Friday-Sunday period. Because this semester will be so hard, but I don't want to give up on my blog. So... Hope to see you next time, love x.

Twitter: @MugeLubicBlog

2 yorum:

  1. Kolay gelsin yarın canımcım. Umarım iyi hocalara denk gelirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy umarım! Bakalım dil dersi alabilecek miyim hihih ^_^

      Yeni dönem hepimize hayırlı olsuun <3

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...