13 Şubat 2014 Perşembe

Etiketlerine Etiketleyenlerin Etiketlerini Etiketliyorum: NASIL BİR BAŞLIK BU

Twitter ve Instagram'dan tanıdığım, sonrasında bloguna da göz atmaya başladığım Burcugül Hanım beni başlattığı Eğlenceli Tag'de etiketlemiş :) Ben de kendisini kırmayıp bu etiketi yapmak istedim, teşekkürler!

Burcugül Hanım'ın blogunu ziyaret etmek isterseniz, işte linki --> http://burcuguloztas.blogspot.com.tr/

Hemen soruları cevaplandırmakla başlayalım:

1- İlk kez makyaj yapmaya kaç yaşında başladın?

Göz kalemi çekmek makyajdan sayılıyorsa Lise 1'in sonundan beri diyebiliriz, ama çok detaylı olarak, bazı teknikleri araştırarak yapmaya başladığım yaş 19. :) ZATEN 21 YAŞINDAYIM SANKİ ÇOK UZUN ZAMAN OLMUŞ MÜGE, neyse :')

2- Aldığın ilk makyaj malzemesi neydi?

Hunca Kozmetik'in birkaç yıl önce üretimini durdurduğu She markalı makyaj malzemelerinden ikili göz farı. :)

Hatta bu yeşil-mor olandan idi! :)
3- En sevdiğin renk nedir?

Şüphesiz ki, mavi.

4- Stilini nasıl tanımlarsın?

Çok kesin olarak diyemem ben şu tarz giyinirim diye, bir gün tayt-çizme giyen "tikky kız", bir gün kot tişört giyen casual. Değişiyor ^_^ Öğrencilikte böyle :)

5- En sık alışveriş yaptığın 3 mağaza nedir?

Watsons, Gratis ve Mango. İlk ikisi neden diye sormayın, yeterince açık ^_^

6- Hayatında aldığın en pahalı giysi neydi ve kaça aldın?

Kıyafetlere standart bir para harcadığımı söyleyebilirim, şu an için çok çok pahalı giysi almayı uygun bulmuyorum kendim için. Sonuçta kendi kazandığım bir para yok ortada. Muhtemelen yakın bir akrabamızın düğüne satın aldığım bir gece elbisesidir, ama fiyat konusunda fikrim yok :/

7- Hayatın boyunca kullandığın en başarılı kozmetik ürünün nedir?

İnsan düşünüyor düşünüyor da bir karar veremiyor, sanırım Benefit'in Porefessional'ı. Vaat ettiği gözenekleri kapatmayı, makyaj pürüzsüzlüğünü ve kalıcılığı tam anlamıyla yerine getiriyor.

8- Cilt tipin nedir?

Yağlıya dönük karma.

9- Makyaj alışverişine aylık ne kadar bütçe ayırıyorsun?

Aydan aya ve benim kozmetik mağazalarına gidecek vaktim olup olmamasına bağlı olarak değişir :)

10- En çok tercih ettiğin kozmetik mağazası hangisi?

Gratis

11- Severek takip ettiğin yabancı makyaj blog/vlog var mı?

Fazlasıyla! Youtube'ta abone olduklarımı küçük bir liste yapayım: Miss Glamorazzi, Kandee Johnson, bubzbeauty, beautybaby44, Tanya Burr, pixiwoo, Julia Graf, Promise Phan/dope2111, Michelle Phan (Ancak eskisi kadar sık takip etmiyorum artık.), Fleur de Force, Lauren Curtis, Chloe Morello, makeupD0LL, Tati, Carli Bybel, Lily Pebbles, NikkiPhilippi, Bethany Mota, MissMeghanMakeup FALAAN FİLAN ^_^

12- Makyajda favori markan hangisi?

Drugstore olarak Maybelline, High-end olarak çok fazla marka denemesem de denediklerim arasında NARS ve Benefit arasında kaldım, seçemedim :)

13- Bakım rutinin nedir?

Dünyanın en rutinsiz insanıyım sanırım. Göz ve yüz makyajımı temizleyip cilt tipime uygun bir yüz nemlendiricisi ve dudaklarım için de bir lip balm. Harika bir cildim de yok zaten, süper uygulama değil yani ^_^


Etiket için tekrar teşekkürler :) Bu yazıyı görüp cevaplandırmak isteyenler varsa ben de onları etiketliyorum diyeyim. Bu da günün ikinci postu olmuş oldu böylece! :)

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...