10 Şubat 2014 Pazartesi

Dilek Listem #1

Herkese merhaba! :)

Hepimizin hayattan birtakım beklentileri vardır malum. Ben de kısa vadede hayattan beklentilerimle ilgili bir yazı yazmak istedim. Kozmetik var ilk sırada tabii, ama birkaç başka noktaya da değinmek istiyorum ^_^ Bu "yazıyı" bana lütfeder misiniz?

||

Wishlist #1

Hello everyone! :)

We all wait lots of things from life to give them. So, I will be talking about the things that I'm waiting for. Of course, there is cosmetics first for this post, but I will be adding some other things too ^_^ May I?

Kolaj, Google Görseller'den alınma fotoğraflarla oluşturulmuştır.||
The collage is prepared with the photographs taken from Google Images.
Benim "Dilek Listem"deki ürünlerin detaylarına gelelim:

1- MAC Fluidline - Blacktrack: Eyeliner olmadan dışarı çıkmam mümkün değil. Gözlerime gerekli bakışı katabilmem için eyeliner olmazsa olmazım, ki jel eyeliner'a da bayılıyorum! Elimde Maybelline'in jel eyeliner'ı var, ama bu ürünün de çok methini duydum, denemek istiyorum :)
2- Benefit They're Real: Elimde deneme boyu var, bitmek üzere ve bayılıyorum bu maskaraya. Tam boyunu almak zorundayım! 
3- Real Techniques - Core Collection: Real Techniques'in en iyi setinin bu olduğunu düşünüyorum, her ne kadar içindeki fondöten fırçası benim için gereksiz olsa da. Ülkemizde artık Migroslarda da satılacakmış, bu yüzden edinmem daha kolay olacak gibi ^_^
4- MAC Studio Fix Fluid Fondöten: Cildim yağlıya dönük karma. O yüzden yüzümde uzun süre dayanacak ve iyi kapatıcılık sağlayacak bir fondötene ihityacım var, bu fondötenin de istediğim kriterler açısından iyi olduğunu duydum.
5- MAC Pro Longwear Kapatıcı: Göz altlarım gerçekten çok koyu bir mor, iyi bir kapatıcı şart! Bunun için de örtücülüğü iyi olan ve uzun süre dayanıklı bu kapatıcıyı kullanmak istiyorum. 
6- Bobbi Brown Corrector: Koyu mor göz altlarımın rengini düzeltmek için sanıyorum bu ürün işime çok yarayacak. Ankara Next Level AVM'ye Bobbi Brown mağazası açıldığından beri iştahım kabardı diyebiliriz.

||

Well, here are the details of the products in my Wishlist:

1- MAC Fluidline - Blacktrack: I can't live without putting on an eyeliner! In order to give some definition to my eyes, I have to apply some eyeliner, and I love the gel ones! I have Maybelline's gel eyeliner, but I want to try this one, too.
2-Benefit They're Real: I have the deluxe one and it's about to end. I love this one, have to get the original size!
3-Real Techniques - Core Collection: Real Techniques' best set! Even though I find the foundation brush unnecessary, I'd like to have this set, especially the buffing brush :)
4-MAC Studio Fix Fluid Foundation: My skin is kind of oily. So, I want a foundation which is durable for hours and gives me full coverage. I heard that this foundation is good at those criterias of mine.
5-MAC Pro Longwear Concealer: My under eye area is really dark, in a need of a good concealer. Have to get one with full coverage.
6-Bobbi Brown Corrector: Before applying the concealer, I have to even out my dark circles, like making them invisible. A corrector may help, but not a regular one, this one will be my savior.

...

Ürünler bu şekildeydi, şimdi gelelim kısa vadeli diğer beklentilerime: 2 gün sonra ders seçimlerim olacak Bahar Dönemi için ve seçmeli derslerimin ne olacağına karar veremedim. İyi birer seçmeli ders bulup vaktinde, kontenjanlar dolmadan alabilirsem küçük danslar yapacağım! ^_^ Ders saatlerimde de fazla 8:40 olmazsa harika olur, zombi gibi dolaşmak istemiyorum :( Güzel bir dönem olsun; sevdiğim tüm insanlarla keyifli günler geçireceğimiz bir tane alabilir miyim lütfen? Teşekkürleeer

||

Products are like that, let's move on to other wishes! *-* I'm gonna register for the lectures of Spring Semester on Wednesday, and I couldn't make my mind for the elective courses yet. :/ Hope that I can find good ones and really enjoy them during the semester. ^_^ Hope there is less 8:40 am courses, I hate being a zombie during the day :( Hope that semester will be a good one. Can I get a semester with good days with the ones I love in it, please? THAANK YOUUU

...

Dilek listemi nasıl buldunuz? Sizinle benzer dileklere sahip miyiz, ne dersiniz? Yorum kısmında belirtirseniz çok mutlu olurum. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere, sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog

||

How did you find my Wishlist? Do we have some wishes in common? Let's share them in the comments section down below :) Hope to see you next time, love x.

Twitter: @MugeLubicBlog

8 yorum:

  1. Okumaktan en zevk aldığım yazı dizileriden biri de şüphesiz ki wishlistler:) en kısa sürede hepsine kavuşursun inş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dün gece bu yazıyı bitirip kaydettikten sonra kendime Core Colleciton siparişi verdim, o kadar ikna etmişim ki kendimi :D

      Sil
  2. Şimdiden hepsini güle güle kullan inşallah en kısa sürede kavuşursun hepsine =) Hiç fırçaya ihtiyacım olmamasına rağmen migrosta denk gelirsem kesinlikle RT fırçalardan alırım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçi bir arada hiiç ürün almayıp Sigma'dan fırça mı alsam diyordum ama.. :) Bobbi Brown aciliyetim var diyebilirim. Umarım siz de Real Techniques'lere çabucak kavuşursunuz! :( Ama şu Cam Piramit'in yakınındaki 5M Migros'a gelir muhtemelen yakında diye düşünüyorum :)

      Sil
  3. ehehe, wishlistlere bayılıyorum =) Listendekilerin corrector dışında hepsini kullandım ve hepsini öneririm sana :) RT'ler migroslarda satılırsa çok bomba olur gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper o zaman! ^_^ İstanbuldaki bazı kişiler 5M Migroslarda görmüş bile RTleri :)

      Sil
    2. yüzüncü yıldakine gelmemiştir heralde :)

      Sil
    3. Muhtemelen. :) Ama Ankamall'de/Akköprü Migros'ta olabilir diye düşünüyorum. Henüz gidip bakmadım ama :(

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...