7 Şubat 2014 Cuma

Derin bir nefes alın ve.. Evet artık Körfez kokmuyor! İzmir'e hoşgeldiniz.

Herkese merhaba! :)

Tatilim bitmek üzere ve Ankara'ya dönmeme birkaç gün kaldı. Bu yüzden birazcık farklı bir yazı olmasını istedim. Haydi biraz İzmir övmeme izin verin, hatta gelin beraber övelim. "Yok canım, övdüm de geldim." diyorsanız ÖVECEKSİNİZ. Bitti.

||

Take a deep breath and.. bay does not smell bad anymore! Welcome to İzmir

My semester break is about to over and a couple of days is left for me to get back to Ankara, where my university is. So, I want this post to be different, and something other than cosmetics for this time. Let me praise İzmir a little bit, come here and let's praise togehter! "No dear, I have just praised..." if you say, NO, YOU'RE GONNA PRAISE. This conversation is o-ver.


Bu blogu açtığımda, bir ödev amaçlı olduğu için, ne yazacağımı bilemiyordum ve çoğunlukla İzmir'imle ilgili yazılar yazıyordum. Ki blog başlığım filan da farklıydı o zaman. Kendimi o zamanlarda yazıyormuşum gibi hissettim ^_^ Konu şu ki, sanırım dünyanın neresine gidersem gideyim İzmir'den daha güzel ve anlamlı bir şehir daha olamaz benim için. Bir kere doğduğum semtten hiç ayrılmadım, ta ki üniversiteye gidene kadar. İlk adımlarımı attığım yollar, ilkokulum, scooter'ımla deniz tuzu saçıma yapışarak hızla gidişim... Her şeyim burada her şeyim! Tatilimin bir kısmını da bu anıları canlı tutmak için bu yerlerden geçerek, oralara giderek kullandım.

||

When I first started to post this blog, the aim was completing an assignment for a lecture of mine. I didn't know what to write exactly and I was posting about İzmir. Even my blog's header was different. I'm feeling the exact same thing as I did in those times. ^_^ The thing is... I guess there is no place for me other than İzmir to make me feel amazing. First, until I started to university, I never left where I was born: The places that I took my first steps, my primary school, the roads that I ride my scooter... I had everything here! So, I spent my time in this holiday to bring those memories alive.



Hava güzel, deniz mis, insanlar sıcak; her şey harika! Gezecek ve görecek çok şey var. İnsanı dinginleştirecek her şey mevcut. Bir çay için şu denize karşı, görün bakın, ne dert kalıyor ne başka şey... Bolca yürüyüş yaptım sahilde, Ankara'ya depo ettim; HAZIRIM. (hayır değilim.) Körfez bir güzel temizlenmiş, çok sevindim! Hem bisiklet kiralamak da mümkün artık sahilde, bir sürü istasyon var belli aralıklarla. "Yollar artık bisim." diye bir de sloganı var bu oluşumun; detaylı bilgi almak için -->  http://www.bisim.com.tr/ . Bolca arkadaşlarımla görüştüm, elimden geldiğince denize yakın yerlerde olsun istedim bu buluşmaların AVMlere kapanmaktansa. Neyleyim deniz görmeden geçirdiğim günü!

||

Weather is OK, sea looks amazing, people are warm = EVERYTHING IS MARVELOUS! Lots of things to see and visit. This city has anything to make you relaxed, there is no hustle. Just have a cup of tea with this scenary, and then you'll see that there is nothing to worry about. I walked a lot during the break by the sea, stocked so much to Ankara and I'm ready to go! (No, I'm not.) Bay is cleaned a lot, I'm so happy about it! Now we can rent bicycles to ride it by the seaside, lots of station to do it, kind of kiosks. I met my friends again by the seaside, not to have a reunion inside of a boring mall. What can I do without seeing the sea?!


İzmir gerçekten dinlenmek için en doğru yer. Şöyle bir vapura binip denizin keyfini çıkartmak, biraz yürüyüş yapıp sadece martıların sesini dinlemek... Sanırım yazıyı burada bitirmeliyim, bu saydıklarımın bir kısmını yapmaya devam etmem gerekiyor. Çünkü tatil bitmek üzere! Bu yazı mini bir "İzmir günlüğü" olsun istedim. Bir sonraki yazıda görüşmek dileğiyle, sevgiler :)

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog

||

İzmir is the right place you chill a little bit. Take a boat and enjoy the sea, just walk around and only listen to the seagulls... I have to end this post right here, because I'm gonna do some of the advices I've just given to you! ^_^ Well, I wanted this post to be a "İzmir's diary". Hope to see you next time, love x.

Twitter: @MugeLubicBlog

2 yorum:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...