30 Ocak 2014 Perşembe

NARS One Night Stand Cheek Palette: "Bir arada harika görünecek altı parça söyle, ben onları birleştireyim."

Bu, öyle önceden yazılanlar gibi sadece bir inceleme yazısı değil; bir insanın bir materyale karşı ilginç duygular beslemesi. Kendime garip garip baktım bu cümleyi yazarken, ama öyle. Öncelikle bir öğrenci için bu tip malzemeler gerçekten el yakan cinsten, hatta gereksiz bile olduğu söylenebilir. Ancak her insanın bir tutkusu, bir hobisi var ve insan o hobisi için bazı harcamalarını kısıp buraya doğru yönlendirebilir; bu da benim hoşuma giden bir şey. Yeni koleksiyonları, bir kısmını alamayacağımı bile bile, takip etmek, swatchlarına bakmak, yapılan yorumları izlemek, vs. beni heyecanlandıran şeyler. ^_^ Bu konu üstüne ilk yazıyı da son zamanlarda edinip en sevdiğim ürün olan NARS One Night Stand Cheek Palette inspired by Guy Bourdin'la ilgili yazmak istedim. Buyrunuz:


Amerikan pazarının "sezonsal" olarak yaptığı pazarlama taktikleri sonucu minicik bir ton farkıyla isim değiştiren ürünler yeniden piyasaya sürülmekte veya sezona/temaya uygun renkler bir arada daha cazip şekillere getirilerek beğeniye sunulmakta. Noel tatil dönemi (Holiday Collection işte canım) için Guy Bourdin'dan ilham alınarak çıkarılan seri pek ses getirdi çok ses getirdi, ülkemize de serinin getirileceği duyrulduktan sonra BAMBOLEYYO etkisi yarattı diyebiliriz. Koleksiyonun en göz dolduran, dikkat çeken, geceleri insanın rüyalarına giren parçası ise One Night Stand Cheek Palette oldu. NARS'ın klasik, simsiyah, keskin paketlemesinin içerisinde allığın olabilecek en güzel dört tonunu düşünün, yanlarına bir de aydınlatıcı ve bronzer da ekleyin. YİYİN GARİİ. Hemen gözümüzü Sephoralara kestirdik, hatta Sephora çalışanlarıyla kanki olmuş zatlar "Bize ayarlarsınız kıps." oldu; velhasıl kelam bir şekilde Sephoralarda sınırlı sayıdaki bu setleri kapmayı çok istedik. İsteyip de alamayan çok kişi tanıyorum, kendim başarılı olan kısımda olduğum için şanslı olduğumu da biliyorum ^_^ Hatta bir tane de canım arkadaşım Gizem için aldım, şehrinde Sephora olmadığı için :)

Bu sete niye bu kadar kapıldım: Normal bir NARS allık 78 TL... Tamam bu kısmı hepiniz okudunuz/dinlediniz :) Ama 6 parçalık bir sete normalde ödemem gerekenden çok çok daha azını verecek olmak cezbetti doğrusu. Hiç de pişman değilim. Aldığım günden beri de severek kullanıyorum! Şimdi gelelim renklere:



Aynada bir Müge gördüm sankiğ! *-*

Palette dikkatinizi çeken ilk iki ürün Laguna ve Orgasm oldu, değil mi? NARS'ın en çok satan, gözde ürünleri kendileri efenim. Deep Throat da keza öyle, oldukça beğenilen renkte bir allık. Devotee aydınlatıcı, Mistinguette ve Goulue ise Sınırlı Üretim olarak bu palet için özel olarak hazırlanmış renkler. Özetin özeti: Eğer bu paleti kullandıysanız ve tekli olarak bunları satın almak istediyseniz bir kısmını alamıyorsunuz.

Palette beni en çok korkutan renk Mistinguette oldu. Çünkü tenim, Türkiye'ye getirilen drugstore fondötenlerin en koyusunun bir ton açığıdır, hiç de sekmez. Bu rengin benim tenimde pek işe yarayacağından emin olamadım, ancak beni öyle yanılttı ki! Çok tatlı ve sağlıklı, doğal bir pembelik verdi. En çok kullandığım renk o sanırım şu aralar. Orgasm ve Deep Throat'ı da hem tek başlarına hem de bir arada, karıştırarak kullanıyorum. Renklerin birbirini yumuşatarak veya belli bir tonu öne çıkararak yeni bir renk ortaya koymasını seviyorum. KALIPLARI YIKALIM! (evet, bi allıkla). Henüz kontürleme olayına hakimiyetim sıfıra yakın olduğu için Laguna'yı da pek kullanamıyorum, ama rengi kesinlikle kontür için ideal görünüyor turunculuk barındırmadığından dolayı.

Ürünü geçelim, gelelim yine hissiyata... Bunların Pazarlamada açıklamaları detaylı olarak var; siz bir ürünü aldığınızda onu kullandığınızda daha özgüvenli/cazibeli/dikkat çekici hissedebilirsiniz. Çünkü marka size böyle bir algı yaratıyor, kullandığı modellerle veya sloganlarla, ve beyniniz bunu kabulleniyor. Ben de kabullendim NARS için bunu. NARS benim için çok güçlü bir marka. Kesin çizgileri, kuralları olan; "SEN BİR GADINSIN" diyen bir marka. Paketlemeleri bile anlam taşıyor benim için; net çizgiler, hiç değişmeyen siyah bir renk, ama içini açtığınızda renkli bir dünya. Kendilerini başarılı Pazarlama taktiklerinden dolayı kutluyorum ^_^ Detaylı incelemiyorum henüz, daha öğreneceğim çok şey var tabii bu konuda ama eksiklerini bulursam da affetmem... FALAN

Her neyse ^_^ Umarım hoşunuza giden bir yazı olmuştur. Dediğim gibi, klasik bir ürün incelemesinden ziyade kendi fikir ve düşüncelerimle karıştırarak anlatmaya çalıştım. :)

O zaman bir soru: Sizce bu yazılarımı Türkçe ve İngilizce olarak hazırlasam? Olur mu? Düşüncelerinizi yorum olarak belirtirseniz çok sevinirim. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere! ^_^

-Çünkü gevrekboyozçiğdem-

Twitter: @MugeLubicBlog

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...