29 Ocak 2014 Çarşamba

Karakteristik Özelliklerim #1: "Hobi olarak kozmetik mağazalarının zeminlerinden spatula ile kazınırım."

Tatilde en büyük hobim neredeyse göbeğimiz bir kesildi diyeceğim canım-cicim arkadaşlarımla buluşup onlarla Kozmetiğe dair drugstore-highend farketmez tüm mağazaları gezmek, onlara ürün tavsiye etmek sonra da bir kısmını satın almak. Evet, 21 yaşındaki birinin en çok isteyeceği şey bu ^_^

Görsel, Google Görsellerden alıntıdır.
Kozmetikle ilgili de naçizane bir yorumum var: Makyaj kategorisi kararında ve doğru ürünler seçilerek uygulandığında, cilt bakımı da kişinin kendini ve ihtiyaçlarını iyi bilmesi doğrultusunda edinilen ürünlerle güzel. Yoksa amaçsızca ve bilinçsizce durmadan satın almak, tüketmek/tüketemeden atmak; bunlar kesinlikle katılmadığım şeyler. Bazen ben de bazı pazarlama kampanyalarının kurbanı oluyor ve bazı şeyleri satın alıp uygulamayı çok istiyorum; ancak satın almaya gittiğim yerde denedikten veya gitmeden önce araştırdıktan sonra manipüle edilmiş düşüncelerimi doğru yöne sokabiliyorum. Yani  bazen. Yani çok seyrek. ÖHM. Özetin özeti: Dışarıdaki insanlar için değil kendimize olan saygımızdan dolayı yapmamız gerek bunları.

Sanıyorum elimdeki ürünlerin bazılarıyla ilgili yazılar yazacağım arada. Bu da mini bir giriş olsun onlar için. Yeni bir ürün almayı planlamadan önce birçok özelliğini, eğer bahseden kişilere alerji yaptıysa onların cilt yapılarını vs.yi didik didik araştırıyorum. Tabii fıyat/performans kıyaslaması da çok önemli. O yüzden bugün satın aldığım ürünlerde de tüm bu kriterleri sağladıktan sonra bu işe giriştim efenim, buyrunuz:



Benim gibi neredeyse her gün makyaj yapan ve o makyajdan, yaz da olsa kış da, fondöteni eksik etmeyen biri için cilt temizliği çok önemli. Gözeneklerimin tıkanmasını istemem doğrusu ve gözeneklerimin de bundan hoşlanacağını sanmıyorum. Bu serinin makyaj temizleme mendillerinin de gayet iyi olduğunu duyup denemek istedim. Kenevirli dudak kremi de The Body Shop'tan. "NEE KENEVİR Mİİ OO-YEE" filan gibi birtakım yorumlara gelinmeden hemen açıklayalım bilmeyenler için: Kenevir, cilt yenilenmesi ve cilt bakımında çok faydalı bir bitki. Ankara'nın kuru havasına dayanamayıp "çatır çatır" çatlayan dudaklarım olduğu için bir dudak koruyucu hastalığına yakalanmış bulunmaktayım. Hiç durmadan alıp denemek istiyorum, yoksa her gün "bir yeni dudak ölü derisi" ile karşı karşıya kalıyorum ve bu hoş değil. Essence de belli periyotlarda yeni koleksiyonlar çıkarıyor mevcut ürünlerinin yanı sıra, son koleksiyon Be Loud'dan ilgimi çeken tek parça da bu konfeti ojeler oldu. Pastel tonlardaki sade ojelerin üstüne bu tip iddialı ışıltılar eklemek hoş bir görüntü katıyor bence.

Son parça da yüzük takıntımdan dolayı koleksiyonuma yeni eklediğim baykuş kafası şeklinde yepyeni bir yüzük! Kendisini Accessorize'a yeni sezonla birlikte geldiğinden beri kesiyordum, yaklaşık 2-3 aydır filan. Süper indirimler karşısında kayıtsız kalamadım ^_^ Daha ne istenir ki güzel bir gün için?!

Tabii alışverişle sınırlı bir gün olmadı bugün: Liseden canım arkadaşlarımla, bir kısmıyla sözleştiğimiz bir kısmıyla da tesadüfler üzre, çok keyifli sohbetler ettik. Yıllar geçse de karşılaştığınızda oturup bol kahkahalı sohbet edebileceğiniz insanların varlığı ne güzel! :) EĞER BURAYI OKUYORSANIZ AY LAV YU TUU <3

Sizlerin de ilgi alanlarınızı paylaştığınız can dostunuz güzel insanlar vardır mutlaka; siz neler yapıyorsunuz? Belki birlikte bir resim veya el sanatı kursuna gidiyorsunuzdur, belki beraber müzik yapıyorsunuzdur? Hadi paylaşın siz de yüzünüze bi gülümseme koyan ne varsa :)

Sevgiler,

-Çünkü gevrekboyozçiğdem.-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...