26 Ocak 2014 Pazar

Hani sizi en son 3 yaşındayken gören akrabanız olur ya: "AY SEN NE ÇOK DEĞİŞMİŞSİN"

Artık blogu unutmalarıma alıştığımıza göre... Ama bu kabul edilebilir mi? HAYIR. O zaman geri dönebilirim :)

Upuzun ve yorucu bir Güz Dönemi sonrasında 2,5 hafta kadar ODTÜ'ye elveda diyip İzmir'e geldikten sonra blogumun göz yoran tasarımına el atmak şart olmuştu! Bununla birlikte blogun daha ferahlamış ve modern bir görünüm kazandığını düşünüyorum. Siz de öyle mi düşünüyorsunuz ya da OLMAMIŞ YA ÜF ÇOK KÖTÜ DEĞİŞTİR ŞUNU dedikleriniz var mı? Yorum olarak belirtirseniz çok güzel olur ^_^ Her türlü geribildirim gelişme anlamında önemlidir.


Bu değişim sürecinde blogumun da başlığını değiştirdim; ağır bir "İzmirizm" kokuyordu. Bazı kişilerin bu durumdan hoşlanmadığını, hatta "SİZ BLOGA DA ÇİĞDEM Mİ DİYORSUNUZ EKİEKİ :)))))" diye yorum yapacağını düşündüğüm için böyle bir şey yapma gereği hissettim. Kendimi sınırladığımı farkettiğim ve hapsolduğum kutunun dışını da düşünmem gerektiği için "Out of the Box" olarak düşündüm. Peki niye İngilizce? Çünkü Türkçeye çevirdiğimizde anlam yeterince iyi verilemiyor İngilizceye ait bir kavram olduğu için. Hem belki ileride "iki dil" yazılarım olur (NOT ALINDI)

Her neyse, sanırım içerik konusunda da birtakım esneklik/yenileme katmalıyım bloga. Onu da önümüzdeki haftalarda göreceğiz sanıyorum. Şimdi İzmir'de olduğum için belki makinemle etrafta dolanıp güzel kareler yakalamaya çalışabilirim. Üstüne düşündüğüm konular hakkındaki yazılar da devam eder diye düşünüyorum. Ama biraz daha, sanıyorum yeni edindiğim çevremin etkisiyle, kazandığım yeni takıntımdan da azıcık azıcık söz edebilirim belki: Kozmetik. Uzman filan değilim, çokça para dökebilen biri de değilim sık sık; malum öğrencilik, bütçe, vs. Ama insan ilgi duyduğu şeyleri başkalarıyla paylaştığında, aynı konu üstüne ilgi duyan başkaları olduğunu gördüğünde mutlu olur değil mi? Bence olur ^_^

Blogumu inceleyip yeniden yazma konusunda yüreklendiren Ceyda Hanım'a da teşekkür ederim. O olmasa sanırım çok üstüne düşmezdim blogumun. Hem tatildeki boş zamanımı bu şekilde değerlendirirsem en azından boş geçirmediğimi de düşünürüm, ama tatilden sonra da mutlaka devam ettirmeliyim bir düzen içinde. Umarım bunu başarabilirim. :)

O halde sonraki yazılarda görüşmek dileğiyle ^_^

Sevgiler,

Çünkü gevrekboyozçiğdem.

4 yorum:

  1. Tasarımın güzel olmuş . Ve blogunun tarzını 'life style' olarak değiştirmende güzel fikir. Dediğin gibi insan farkli ilgi alanlarindanda söz edince mutlu oluyor :) hadi bakalim :)

    YanıtlaSil
  2. Migeee! Seni tekrar buralarda görmek ne güzel :)
    Kozmetikle ilgili yazmaya başlamak artık senin için bir must olmuştu zaten:) Okul başladığı zaman cidden pek kolay olmuyor yazmak, hafta sonu bi günde yazayım bi haftanın yazısını aradan çıkarayım diyorsun ama bazen o kadar bile zaman ayıramıyorsun maalesef. biraz özveri işi, ben de bu konuda ahkam kesebilecek biri sayılmam gerçi de neyse:)
    sen yaz ben okurum bebeyim, baya baya da merak ediyorum yazacaklarını =)
    öptüms

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumun ne kadar mutlu etti anlatamam! :)
      Bakalım, ODTÜmüzün temposuna bunu da sıkıştırmaya çalışacağım yeniden. Neler olacak hep birlikte göreceğiz. ^_^ Çok çok öptüm ben de! <3

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...