8 Kasım 2013 Cuma

Hİİ! BEN YİNE BLOGUMU UNUTTUM!

  "ANNEEEĞ" diye bağıran çocuklar gibi oldum sanırım: Çünkü ben yine blogumla ilgilenmeyi unuttum. Bunun temel sebebi sanıyorum Nisan 2013 başında açtığım Twitter hesabım. -Açıklama kısmına blogum var :))) diye yazmayı biliyosun Mige, biraz icraat!- Orada aklıma gelen şeyleri kısa kısa yazıveriyorum diye sanırım burayı biraz boşladım. Bir de blog yazmaktansa çeşitli blogların sadık birer izleyicisi, bloggerler'ın da sevimli takipçisi olmayı seçtim. Ama iyi ki yapmışım diyorum, güzel insanlar tanıma fırsatım oldu. Sanıyorum ilerleyen yazılarda bol bol bahsedeceğim bu kişilerden, çünkü günlük hayatımın önemli kısmını oluşturuyorlar diyebilirim; onları okumadan bir günüm geçmiyor! Hatta ve hatta onlarla bir şeyler paylaşmadan bir günüm geçmiyor neredeyse.

  Neyse bu bir giriş yazısı olsun. Yakında sınav-ödev-İşletme Topluluğu ve özel hayat dörtgenimin düğümlerini çözüp bir şeyler üstüne düşünme fırsatım olduğunda bol bol, bayılana kadar yazı yazacağım sanırım! ^_^ Tabii biraz blogun tasarımı/header'ı ile ilgili çalışmalar yapmak da şart gibi görünüyor. 

  O halde imzamızı atıp bu yazıyı böylece bırakalım:

  Çünkü gevrekboyozçiğdem.


Bu da Eymir Gölü'nden bir kare olsun yazıyı bitirmek adına.

4 yorum:

  1. Okuduğumda yüzümde kocaman bir tebessüm belirdi özellikle son cümle beni benden aldı :) Sen heeep yazmalısın bence ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Okulum ve diğer işlerimden birazcık fırsat bulunca eski düzene döndürmeye çalışacağım. Ben de bu giriş yazısını yazmaktan çok büyük mutluluk duydum çünkü :)

      Sil
  2. Blogunun ismi çok hoşuma gitti. Bende İzmirliyim ve İzmirde okuduğum halde sınıfımdaki herkes farklı bir şehirden geliyo. Çekirdekli simit dediklerinde o ne yaa çiğdemli gevrek olmasın o falan diyorum. O açıdan yakın gördüm baya seni kendime :)
    Blogun çok hoş yazılarının devamını bekliyorum :)
    Bende Blogger'da yeni sayılırım. Bloguma beklerim :)

    smyrnarybeauty.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba! :)

      Hoşuna gitmesine çok sevindim, derslerimden ve sınavlarımdan fırsat bulduğum en kısa zamanda yoğun bir şekilde bloguma devam edeceğim. Çok özlüyorum ben de yazı yazmayı :)

      Mutlaka bloguna göz atacağım, sevgiler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...