2 Mayıs 2013 Perşembe

"Burası da neresi? AAA BLOGUMMUŞ!" Uzun bir aradan sonra YENİDEN merhaba!

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/8394177/?claim=5yk53243dwd">Follow my blog with Bloglovin</a>
 Merhabalar, merhabalar! Baktım da neredeyse 3 ay olacak tek satır yazmamışım. Dersler, sınavlar ve diğer işler bütün yaratıcılığımı almış götürmüş, bir şeyler paylaşabilmek için birkaç tuşa basmak çok uzaklarda kalmış gibiydi. Ama sanırım bu yoğunluk bir süreliğine ortadan kalktığı için TEKRAR BURADAYIM!! (Tamam tamam, sakiniz.)

 Bu süre zarfında neler mi oldu? Bir sürü sınavdan kimisinden iyi kimisinden çok da iyi olmayan puanlar aldım, ödevler yaptım -yapmışımdır herhalde yani, çok da emin değilim, HOF-, topluluk işleriyle uğraştım, ki hayatımdaki en büyük keyif&üniversitede -bence- yapıp da başarabildiğim en iyi şeylerden biri. Bir kusurumuz varsa da affola yani, her neyse. Büyük bir ailenin bir parçası olmak gibi orada bulunmak, ki artık sorumluluğum daha da büyüdü toplulukta; bu beni çokçokçok sevindirse de tüylerimi diken diken yapacak kadar da korkutuyor. Umarım her şeyin altından kalkabilirim, bunu gerçekten istiyorum.

 Ankara'ya bahar geldi, İNANABİLİYOR MUSUNUZ? Bu güzel havaların tadı en sevdiğin insan(lar)la çimlere uzanarak, kimi zaman deli danalar gibi koşturarak çıkartılıyor be. Baharı sevememek için bir neden olabilir mi? Tamam belki polenler ve hapşırık olabilir.. AMA YİNE DE GÜZEL YANİ. Gideyim de bi badminton takımı alayım, Devrim'de oynayalım; CUZ WE'RE COOL (NO)

 Eh, bu güzel havalarda fotoğraf da çekerim ben, ki bunu yapmaya başladım. Akşamüstleri, hele ki tatil günleri/haftasonları kampüs cıvıl cıvıl! Herkes çocuklarını alıp Ankara'nın en yeşil yerinin tadını çıkartıyor, ne güzel! 


Mesela böyle elinde uçurtması, ısırmalık çocuklar dolaşıyor
kampüste, falan! *-*

 O zaman birazcık daha toparlayayım kafamı yeni birkaç yazı daha için. Yeni fotoğraflar çekeyim ki anlatacak şeyler olur belki onların da üstüne. Sınavlar da bitti; ki gezmek, görmek, dinlemek, okumak ve YAŞAMAK için daha çok vakit var artık. 

 Çünkü gevrekboyozçiğdem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...