23 Aralık 2012 Pazar

"Nefes almayı unutma, oksijensizlik zarar." Sınavlar sonrası beyni eriyip kulağından akmış insan modeli ve dünyaya dönüş çabası.

 Tekrardan merhabalar! Sınavların çok yoğun olduğu dönem boyunca yaratıcılık seviyem taban yaptığı için buradan çoo..ok uzak kalmıştım. Şimdi finallere kadar rahat (Bkz: İşsiz) olduğuma göre tekrar buraya sarmakta bi' sakınca görmüyorum.

  Bu süre zarfında Pelinsu Berkecan'a yaklaşık 9642 kez trip attı, Ankara'ya 3 kere (Galiba bu kadardı) kar yağdı, 8. Yurt 5. Yurt'a saldırdı, ODTÜ Direnişi oldu, benim sınavlardan beynim aktığı için hepsini şöyle izledim

Bir arkadaşımın Instagram'a koyduğu ODTÜ'den kar manzarası
Bu da internette sık karşılaştığınız, haberle ilgili bi' görüntü






























 Bu arada "Kavuşacağını bildiğinde özlem dünyanın en güzel duygusu." demiştim ya bi' önceki yazıda. Evet, öyle. 

  Vizeler de bittiğine göre bu moda da girebilirim tabii. Artık aklımdaki birkaç temel düşünceden biri olan İzmirime gitmek üst sıralara doğru ilerleyebilir. Artık o iyot kokusunu hissetmek, nemli havada elektriklenme rekorları kıran saçımla mücadele etmek, "Bi GEVREK iki de BOYOZ alabilir miyim?" demek, sonra onları denize karşı yemek istiyorum. İstiyorum da istiyorum.

  İzmire kavuşunca başka şeyleri çok çok özleyeceğimi adım kadar iyi biliyorum. (Gerçi adım Mige mi Müge mi öyle bi sorunsal var ama.. ) Bu bi kısırdöngü; bi' şeye kavuşunca bi' başka şeyi özlemeye başlıyosun, o özlediğine kavuşunca da diğerini özlüyosun filan. Beyin yakmalık bi' durum yine. 

  O zaman gidip "Pazar gününü odada geçiriyorum :))))))))))))))))) " durumuma devam edeyim. 12'de de balkabağına dönüşmeyi planlıyorum. 

  Çünkü gevrekboyozçiğdem.

2 yorum:

  1. Beğen butonunu ben mi bulamadım :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa ^_^ Dile getirmen beni daha mutlu etti inan :) sağol Bensucum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...