4 Aralık 2012 Salı

"Kar yağıyo :)))))))))))" HADİ SONSUZ PAYLAŞIMDA BULUNALIM! Günü. Evet, geldi.

  Ankara'ya mevsimin ilk karı düştüğüne göre -lütfen kelime oyunları filan şimdi KARI EHE diye, ay ne banal..- artık "kar temalı" pek çok paylaşıma hazırlamam gerek kendimi. Zira bir sıcak memleket insanı olarak bu kafayı iyi anlıyorum. Ankara'da ilk yılı olan sıcak memleketliler, evet evet siz! Evet sen de bordo atkılı kız! Sakin olun. Çünkü emin olun bir ay içinde, hadi bilemediniz bi' buçuk ay içinde nefret edeceksiniz, yedi göbek sülalesine hiç hoş olmayan sözler sarfedeceksiniz. Neden mi? NEDEN Mİ?!
ODTÜ Geleneksel Kartopu Savaşları: Toplanma ve Hazırlık aşaması

  Çünkü, kar yağar yağar, tutar. Hem de çok güzel tutar. Hatta o kadar güzel tutar ki.. Sonra buz oluyo o bi de biliyo musunuz? Düşmeden yürüyene birincilik teli! -Ayy, komikli karikatürden alıntı, ehehe- Ben hayatımda bir kere buzda kayıp düştüm, son derece destansı -ouu, Türkçeleştirme çabalarım- oldu yahu. Tek başımaydım, işim vardı bankada filan sanırım. Bi' yol var, hani çevresinde de başka alternatif yollar var, ama ben hangisi en buzluysa onu seçmişçesine adımımı atmamla şunun sırt üstü versiyonu şeklinde iki seksen uzandım yere. Hayır, ölüyorum orda zaten, nasıl kalkıcam?! "Buzların erimesini mi beklesem.. Ancak öyle kalkabilicem galiba.." diye bi düşündüm. Ama sonra yardımsever iki öğrenci kalkmama yardımcı oldu. Kim olduklarını, nereden geldiklerini bilmiyorum.. TEŞEKKÜRLER İSİMSİZ KAHRAMANLAR! Hayır, 1 hafta doğru düzgün oturamadım, olanlar oldu malum.

  Onu geçtim, bi' de geleneksel kartopu savaşları var bizde. Hayır, yani NİYE TAŞ KOYARSIN O KARTOPUNA, gelmişsin onluk basamağında 2 olan yaşlara, tövbe tövbe.. Hareketlere bak. Valla geçen sene kar yağdığında sevinen aklıma tüküreyim, tiiii!


  Neyse, bugün yurda doğru yürürken "AY ALLAHIM İNANAMIYORUM RESMEN KAR YAĞIYO!!" diye çığlık atan kızlara "Hemşehri miyiz?" diye sormadım diye nasıl içimde kaldı.. İçimden "Ah tatlım :))))))))))" dedim, geçtim. 

 Kar ile ilgili sevdiğim tek şey: FOTOĞRAF! Karda her taraf çok farklı bir görünüme bürünüyo, her şey daha pofidik -daha Pelinsu olamazdım- ve minnoş -daha Pelinsu olamazdım vol.2- görünüyor, ki bunu seviyorum sanırım. Çektiğim birkaç kareyi paylaşmak istiyorum. Bunlar, henüz eğitimini almadan yakaladığım kareler, tamamen acemilik yani. 

































  Adam gibi yağsın, buz olmasın, canımı yisin yani. Pofidik. 

  Çünkü çiğdemboyozgevrek.

Ek: "Karlar düşer, düşer düşer ağlarııığğğmmm" diye bağırarak şarkı söylemeyin. Lütfen. Çok reca ediyorum. İstirham ediyorum efenim.

Ek 2: KALORİFERLERİMİZ YANMIYOR. Daha sevinin kar yağıyo diye, e mi kalpkalpkalp

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...