7 Aralık 2012 Cuma

"Eskimolardan mütevellit.." Ay noluyo be? O değil de: 1. Hafta

  Blogu açalı bir haftayı geçti! Yazılarımı okuyup olumlu ya da olumsuz düşüncelerini paylaşan arkadaşlarıma çook çok teşekkürlerimi arz ederim efenim. 

  Umarım yazılarımı okurken gerçekten keyif aldınız, zaman zaman "A-ha, ben de böyle düşünmüştüm." veya "Ehehe, bu nası bi cümle ehehe Pelinsu diyo hohoho" filan demişsinizdir. Tişikkirlir sipirminler (buraya tıklayınca I-Pad 2 kazanıyosunuz) -yok be, minik bi sevgi gösterisi, ehe-

  Hala içimdeki Pelinsu'yu aldırmak için bağış topluyorum; şöyle yardım edebilirsiniz. Anacım, tıkla bi buraya, korkma. Pelinsu cılkını çıkardı işin çünkü, kendisiyle bağlarımı bi an önce koparmam gerek..

  Aslında değinmek istediğim çokçokçook konu var, ama blogumu tam olarak kimler takip ediyo bilemediğimden bazı konular sıkıntılı olabilir diye düşünüyorum -xoxo Gossip Girl- Ama elimden geldiğince farklı bi' şeyler sunmaya devam edicem. 

  O zaman bugün sevdiğim bi şarkıyı paylaşıp bu yazıyı sonlandırayım. Mm.. Sevdiğim bi arkadaşımın -kendisi tam bi Selami Abi- bana tavsiye ettiği ve benim çılgınca sevdiğim bi şarkı; buyursunlar efenim: 



  Çünkü gevrekboyozçiğdem. Ve sizler için geliyorlar efenim.

2 yorum:

  1. SLM ŞARKIYI ÇOK BEĞENDİM BEN DE BİR ŞARKIYI ARIYORUM ÇOK GÜZEL BİR ŞARKIYDI DIDIM DITIS TIS ŞAPADA ŞUPADA DİYE DEVAM EDİYORDU ONU DA BULURSANIZ ÇOK TŞK KİB AEO ARO

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şapada şupada mı? Mm.. Bunu mu demek istediniz: http://www.youtube.com/watch?v=mpaPBCBjSVc

      Ne dmk cnm .d.d.d

      Erdem Kaardeş. Sağolasın, varolasın.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...