1 Aralık 2012 Cumartesi

"Çok canım sıkıldı, çok işsizim, n'apsam?!" mı diyorsun? -Ben de diyorum.- Ama bi çözümü var!

  Bu hafta çok fazla sınav vardı, ki birinci sınıfın en "baba" dersi diye tabir edilebileceklerden Accounting de bunlar içindeydi, neyse hepsi geçti gitti de hani derslere çalışmamak için sarfettiği çaba var ya insanın.. İşte bunun sonucunda uğraştığım, bi' güzel vakit harcadığım bi' site: www.jibjab.com


  Bu sitede pek çok animasyona, fotoğraflarınızdan uygun şekilde kafalar keserek ana karakter olarak koyabiliyorsunuz. Dezavantajı, pek çok animasyonun tamamını izleyebilmek için paralı bir hesaba sahip olmanız gerekiyor. Ancak benim kullandığım özellik -şimdilik- ücretsiz.

  Son zamanlarda neredeyse "öğğ" getirecek kadar popüler olan şarkı ve bu şarkının dansı Gangnam Style'ın animasyonu. Cidden odamı mı toplayıp zaman öldürsem yoksa bordo renkli kalemimi bitirinceye kadar çiçek-böcek mi çizip vakit harcasam hımm.. diye düşünmenize gerek kalmıyor. Arkadaşlarınız için filan yapıp "Ehihihi, çok da komikli oldu bu." filan diye ortalama 3-4 dakika gülüp yenisini yapmaya başlıyorsunuz. -4 dakikadan fazla gülmeye lüzum yok, komiklik orada bitiyor çünkü-

  Benim yaptığım Gangnam Style için burayı tıklayın bakalım. (Nereyi mi? E burayı işte.)



  Aşağıda da "Make your own" filan gibi bi' seçenek çıkıyor zaten. Vakit geçirmelik sanal çıtır çerezimsi şeyler bunlar. Gülmeli şakalı.

  Çünkü gevrekboyozçiğdem.

Dipnot: Dileyen arkadaşlar kendi yaptıkları jibjab animasyonlarından atabilir yorum olarak. Hayır, komik bişey varsa beraber gülelim evladım.

6 yorum:

  1. http://www.jibjab.com/view/RXAS-wjVR2qj2rE4RfT5-g?mt=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çogiyi ya, ağladım resmen. Ama 4 dakika doldu, artık her şey bitti.

      Sil
    2. benim bir jimjab animasyonum yok.yazıyı beğendiğim için yazmak istedim hepsi bu. eline diiline sağlık :)

      Sil
    3. Aa, çokçokçok teşekkür ederim ^_^

      Sil
  2. Rica ederim. Ben de seni sokağıma beklerim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...