6 Aralık 2012 Perşembe

Bu yazı her okunduğunda Google bana 1$ bağışta bulunuyo; toplanan parayla içimdeki minik Pelinsu'yu aldırıcam. Bilgilerinize.

  Ah bu Pelinsular, hınzırlar. Tamam, belki her kız biraz Pelinsu'dur, ama kimisi bunu tüm benliğiyle yaşar, kimisi de benim gibi en diplere itelemeye çalışır. Hani dolaba bi' şeyleri tıkıştırırsınız, en son dolabı kapatıp zaferinizi kutlarsınız, hıh işte, tam o anda dolap kapağı açılır tıkıştırdıklarınız dökülür ya; işte bazen benim itelediğim Pelinsuluk böyle dökülüp saçılıyor. ALARMI ÇALIIN.

  İşte o zamanlar diyorum ki: BU BEN DEĞİLİM. Çünkü hayatımın neredeyse her anında empati kurmaya çalışırım, "hep bana hep bana" mantığından kaçarım; ama pis Pelinsu-kötü Pelinsu müsaade etmiyo ki bazen. -haydi tüm suçu Pelinsu'ya atalım!- Beni o tripten alıp bu tribe sokuyor. Sen neyin peşindesin Pelinsu?


  Bunları geçtim, bazen gereksiz bi ilgi bekliyorum, bazen gereksiz "yumuşak" bi düşüncelilik bekliyorum; Pelinsu, kızım, bi rahat bırakır mısın artık beni? Sonra kendimi yiyip bitiriyorum, bi de dönüp bakıyorum bunlara gerek yokmuş meğersem. Bu tip anlarda sakinliği korumak mühim iş-zor zanaat. Çünkü sonrasında "Ben nasıl bi insan olduum, nasıl böyle düşündüüm *zılgıtzılgıt*" durumu kaçınılmaz oluyor.  

  Bu yüzden artık minik bi operasyonla içimdeki Pelinsu'yu aldırmaya karar verdim. Kim bilir Pelinsu ve beraberinde neler çıkacak; artık UGG koleksiyonu mu çıkar, pembe simli I-Phone mu çıkar bilemiyorum, çok seçenek var kafamda.

  İnşallah Pelinsu bu yazıyı görüp beni daha bi egemenliği altına almaz. -Üff kulaklrm çınlıo, brisi bndn mi bhsedio .s.s-

  Operasyon başarılı geçerse bildiricem. Bence herkes Pelinsu'suyla bi yüzleşsin, bunun için geç değil. Özellikle hayatı biriyle paylaşıyorsanız/paylaşmak istiyorsanız/ya da sizin seçeneğiniz ne ise; hayatı birbirine zindan etmek için değil güzel ve mutlu anlar ortaya koymak içindir tüm bunlar. "Less Pelinsu more happiness" diyip -İngilizce olunca çok kuul çünkü- burdan tüm Pelinsu kurbanlarına selam eder, gözlerinden öperim.

  Çünkü gevrekboyozçiğdem.

Dipnot: Sınavım var, çalışmam lazım, ben yine buradayım. Eh be evladım, eh be çoğ'cum. Gideyim çalışayım, hayırlı evlat olayım. Rızkrızkrızk.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...