29 Kasım 2012 Perşembe

Giriş Yazısı: Deneme bir-ki.

 Merhabalar merhabalar! Hayattaki en çok çekindiğim şeydi bir bloga sahip olmak. Fikirlerimi internette herkesin görebileceği bir yere yazmak, insanların buna yorum yapması.. Ama şimdi buradayım! 


 Bu blogda öncelikli olarak en büyük ilgi alanım olan fotoğrafçılıktan bahsetmeyi düşünüyorum. Başta kendi çektiğim fotoğraflardan yayınlamayı, sonrasında ise internette geçerli olan profesyonel fotoğraf sitelerinde görüp beğendiğim fotoğrafları ve fotoğrafçıları sizlerle paylaşmayı, fotoğraf kursundaki değerli hocam Ömer Alp Evirgen'den öğrendiğim bazı teknikler hakkında kısa yazılar yazıp uygulamalarını eklemeyi tasarladım kafamda şimdilik. Günlük yaşam, son zamanda dinleyip hoş bulduğum müzikler veya okuyup beğendiğim kitaplarla ilgili şeyler de olabilir tabii. 

 Giriş yazısı olarak ayırdığım bu bölümü başka şeyler ekleyerek karıştırmak istemiyorum, diğer düşündüğüm şeyleri de ayrı yazılar halinde belli aralıklarla koymaya çalışacağım. Umarım takip ederken keyif alırsınız. :)

Müge Lübiç. 


Çünkü gevrekboyozçiğdem.


8 yorum:

  1. Dostum yazını okudum. Ve sen haksızsın. Sana laflar hazırladım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu Tansel mi yazdı, yoksa Erdem mi?

      Sil
  2. blogger alemine hayırlı olmasını temenni ediyorum aziz dostum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah çok merci, "May the Force be with you."

      Sil
    2. May the force be with you young Lübiç.

      Sil
  3. çok sevdim blogunu tesadüfen karşılaştım. iyi kide karşılaşmışım artık hep buralardayım. :) bütün yazılanları tek tek okudum hep yaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim ^_^ Sonraki yazılarda görüşmek üzere :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...